  • Data: 2015-06-16 09:13:51
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-15 o 18:37, re pisze:

    > Ale nie zwalniasz bo jesteś dupa i się zagapiłeś
    Co ma piernik do wiatraka?
    Jak dłubiesz w nosie i nie patrzysz na drogę tylko na paluchy i oglądasz
    co sobie wydłubałeś to twój problem.

    > Po drugie mam coś takiego w swoim samochodzie co nazywa się ABS
    > ---
    > ABS służy nieblokowaniu kół by się dało manewrować, np wjechać między te
    > pieprzone drzewa. A nie po to by nim zahamować.

    A czy ja napisałem, że ABS do tego służy? Jakaś projekcja?
    > sprawne hamulce.
    > ---
    > Ale jesteś dupa i nie zauważyłeś, że na drodze jest gołoledź na którym
    > każde hamulce są nieskuteczne.

    Jak masz gołoledź to na drodze bez drzew przelecisz na przeciwną stronę
    pod nadjeżdżającego TIRa.
    > Jeżeli jadę 80 to pewnie zdążę wyhamować do w miarę
    > bezpiecznej prędkości.
    > ---
    > Mac Gyver ?

    Kurw, następny co czytać nie umie.
    Jak mam przypierdolić w drzewo to wolę zrobić to np jadąc 40 km/h niż 90.
    A do tego właśnie sprowadza się zwalnianie na drodze przy której rosną
    drzewa.

    --
    BartekZX9R
    Ave1,8