  • Data: 2015-06-16 09:45:28
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Bartek Kacprzak <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-15 o 16:58, Budzik pisze:

    > Jakiej formy? Chłopak? Przeciez sam wpisałes sobie w nicka Bartek. Gdybys
    > wpisał Bartłomiej, Bartosz...
    > Ale ok, nie sadziłem, ze akurat chłopak cie obrazi...

    Ciekawe, szczególnie w całości wypowiedzi.

    > Tak to jest jak sie pisze niekonkretnie.
    > Wiec to sporo to ile?
    > I co z pozostała spora wiekszoscia?
    Niekonkretnie? Ciekawe, nie wiedziałem, że w tej dyskusji konieczne jest
    podawanie wartości do trzech miejsc po przecinku.
    Dla przypomnienia, to Ty napisałeś "większość".

    > Ostroznosc + doswiadczenie + odrobina szczescia.

    Czyli TY możesz przejechać jakąś ilość km a ja nie?
    Prawko na dwa koła mam od 06.90 r. Pierwszą TS350 23.06.1990 zrobiłem
    580 km do Międzyzdrojów, tym motocyklem nastukałem przez cały okres
    ponad 200 tys. Przez 5 lat jak miałem Jawę do 95 Wtedy jeździło się
    znaczenie gorzej, chociaż był mniejszy ruch, samochody były gorsze.
    Drogi były gorsze, więcej było drzew przy drogach:)
    Jakoś wtedy nikt nie prowadził wycinki.
    Teraz zwiększenie prędkości prowadzi do jednego wniosku, "WYCIĄĆ DRZEWA".
    Gówno prawda Budzik, wystarczy na chwilę zdjąć nogę z gazu.
    I żebyś się nie czepiał, nie mówię tu o drzewach stojących np, w
    bliskiej odległości na łukach dróg. Albo o takich miejscach gdzie rośnie
    szpaler drzew.

    > Ja nie chce przewidywac skutków tylko je OGRANICZAC! Możliwie jak
    > najbardziej i na ile nas stac.
    I wybierasz takie rozwiązanie?
    To nie ty ponosisz koszty tego a ponosi je całe państwo, ja nie mam nic
    przeciwko, żeby zamiast wycinać drzewa stawiać przy drogach bariery.

    --
    BartekZX9R
    Ave1,8