  • Data: 2015-06-15 14:34:25
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mlf7r5$27g$...@n...news.atman.pl...
    On 2015-06-12 20:00, Budzik wrote:

    >Tak strzeliłem. Może błędnie. Natomiast teza jest taka, że jak opłaca

    Po ile jest cukier w hurcie ?

    >się gdzieś postawić hipermarket nie oznacza, że opłaca się je
    >postawić w każdej gminie.

    Hipermarket w kazdej gminie oczywiscie nie, ale Biedronki w coraz
    mniejszych miejscowosciach stoja.

    Ostatnio sie zdziwilem w Wagrowcu - miasto/czko liczy 25 tys
    mieszkancow, a tych marketow tam trudno zliczyc - z 10 jest.

    To ile ich jest w 600 tys miescie ... tez trudno zliczyc :-)

    J.