-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
Date: Wed, 10 Jun 2015 16:00:04 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 39
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<ml1981$7g1$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<ml19sm$9bl$1@dont-email.me> <557432a2$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
<ml1cd4$hjo$1@dont-email.me> <55743687$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
<ml1d2q$jpn$1@dont-email.me> <55743a07$0$8368$65785112@news.neostrada.pl>
<ml1ebt$o0u$1@dont-email.me> <557444a0$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
<55747ef5$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
<55756362$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
<557564af$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
<ml3vis$p3l$1@dont-email.me> <55758520$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
<ml41pj$1sh$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<Pine.WNT.4.64.1506101142220.5020@quad>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1433952004 12141 79.173.35.225 (10 Jun 2015 16:00:04
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Jun 2015 16:00:04 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564089
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...
>>>> Czy wiec te 421 osob, ktore zginely w 2014 roku w wyniku zderzenia
>>>> z drzewami to jedynie "wariaci drogowi" i "mistrzowie"?
>>>
>>> oni zginęli w wyniku zaistnienia wypadku spowodowanego przez
>>> kierowców nie prze drzewa
>>
>> Nie, oni zgineli w wyniku wypadku ktorego to skutki zostały
>> zwielokrotnione przez drzewo na ktore wpadli.
>
> Uwaga: ten sam argument jest uzasadnieniem ograniczenia prędkości.
> Prędkość rzadko jest samoistną przyczyną wypadku, za to jest
> "skutkowa".
> Twój tekst można więc (w przypadku z wątku, nie w każdym) przepisać
> 1:1
> zamieniając "drzewo" na "prędkość".
> Przyuważyłeś, że tym samym wywodzisz iż KAŻDE ograniczenie prędkości
> jest zasadne? (bo jakby jeszcze wolniej jechał...)
>
Oczywiście.
Najlepiej byłoby predkosc ograniczyc do zera - tyle tylko, ze celem jest
poruszanie a przy predkosci = 0 poruszac sie nie bedziemy.
A w przypadku drzew?
Usuniecie moze wpłynąc tylko pozytywnie.
>> A skutki trzeba minimalizowac - po to mamy strefy zgniotu, pasy,
>> napinacze, foteliki, etc. I po to tez mamy usunac drzewa.
>> Pasy zapinasz?
>
> Ryzykowne pytanie :> skoro nie wszyscy zapinają "bo chcą" (a pod
> naciskiem przepisów)
Wiem, wiem, zwolenników niezapinania bo pasy zabijaja tez juz tu mielismy.
Ale jeżeli zwolenników drzew jest podobna ilosc co zwolenników teorii ze
pasy zabijają to... proponuje referendum. :)
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.15 18:46 cef
- 10.06.15 18:48 cef
- 10.06.15 20:00 Budzik
- 10.06.15 20:00 Budzik
- 10.06.15 20:04 RadoslawF
- 10.06.15 20:06 Shrek
- 10.06.15 20:06 RadoslawF
- 10.06.15 20:25 Liwiusz
- 10.06.15 20:32 cef
- 10.06.15 20:34 cef
- 10.06.15 20:34 Shrek
- 10.06.15 20:35 Liwiusz
- 10.06.15 20:36 Shrek
- 10.06.15 20:41 cef
- 10.06.15 23:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera