-
Data: 2015-06-10 20:34:41
Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2015-06-10 20:00, Budzik wrote:
>> Wg mnie wystarczy nie sadzić nowych drzew przy drogach.
>> A nowe drogi tak budować,żeby nie było drzew obok.
>> I to wszystko. A te, które rosną zostawcie w spokoju.
>
> Hmm, skąd taka niekonsekwencja?
> Chodzi konkretnie o te drzewa przy drogach zeby ich nie wycinac?
> Dlaczego? Wycina sie wiele drzew, nasadza sie wiele nowych.
> Dlaczego akurat te chcesz zachowac, pomimo tego, ze jak rozumiem, ogólnie
> nie hccesz drzew przy drogach bo nowych sadzic nie chcesz?
Ale on ma częściowo rację - zgadzam się - z poboczy dróg krajowych i
wojewódzkich drzewa powinny zniknąć - te drogi stanowią rzeczywiście
drogi, którymi porusza się dużo aut i ze stosunkowo dużymi prędkościami.
Iloczyn tych czynników powoduje, że działania podjęte w tym zakresie na
tych drogach zapewne się "zwrócą" w postaci mniejszej liczby wypadków
lub ich skutków.
Drogi gminne - sorry - to nie są drogi do zapierdalania, tylko bardziej
na zasadzie - są, bo być muszą. Jeździ tam mało samochodów, raczej
wolno, bo ogólny stan zapierdalać nie pozwala i jest ich (znaczy tych
dróg)... w chuj w całym kraju. Innymi słowy zgodnie z zasadą 20/80
zajęcie się 20% dróg (czyli krajówek) przyniesie 80% efektów. Reszta to
będą pojedyncze przypadki, ginące w statystyce i pijana młodzież w BMW o
5 nad ranem w niedziele, bez pasów za to z nadmiarem osób na pokładzie i
promili we krwi - na tych nic nie poradzisz.
Oczywiście rodzina ofiar będzie innego zdania, ale (nie)stety do
problemu należy podejść z punktu widzenia statystyki - czyli działać tam
gdzie będą największe efekty. I jak już to zrobimy, to możemy zająć się
"first world problems" to znaczy czy na wiejskiej drodze, gdzie się
ledwo co mijają dwa samochody wycianać drzewa i budować pobocza, czy
może bariery, całą drogę przebudować a może zbudować obwodnice.
To tak jak z przejazdami kolejowymi - najlepiej jakby wszędzie były
wiadukty, ale liczy się iloczyn ruchu i środki podejmuje w zależności od
jego wyniku. Z pełną świadomością, że niestety ktoś się pod pociąg przez
to, że nie ma zapór wbije (z zaporami zresztą też). Collateral damage:(
Oczywiście można mówić, że każde życie jest bezcenne... ale...
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.15 20:35 Liwiusz
- 10.06.15 20:36 Shrek
- 10.06.15 20:41 cef
- 10.06.15 23:00 Budzik
- 11.06.15 00:00 Budzik
- 11.06.15 00:00 Budzik
- 11.06.15 00:00 Budzik
- 11.06.15 00:00 Budzik
- 11.06.15 00:00 Budzik
- 11.06.15 00:00 Budzik
- 11.06.15 06:35 Shrek
- 11.06.15 06:43 Shrek
- 11.06.15 08:23 Cavallino
- 11.06.15 08:24 Cavallino
- 11.06.15 08:25 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=