  • Data: 2015-06-10 20:41:38
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-10 o 20:35, Liwiusz pisze:

    > Niekonsekwencją jest w tym "ale to nie powód".
    >
    > Podobnie jak gdyby ktoś twierdził, że co prawda jakaś wada fabryczna w
    > samochodzie lub samolocie została ujawniona, ale to nie powód, aby ją
    > usuwać w już wyprodukowanych modelach.

    Może faktycznie jakoś dziwnie to brzmi w takiej zbitce,
    ale niezupełnie trafne jest to porównanie.
    Nie mam głowy do podsyłania tu metafor, żeby
    ktoś tam miał mniej problemów ze zrozumieniem prostej intencji.
    Po prostu te drzewa, które są gdzieś przy drogach nie są jakimś tam
    problemem
    czy wadą, ktorą trzeba usuwać.