  • Data: 2015-06-07 15:18:08
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-07 14:44, masti wrote:
> [...]
    27,20.97822,3a,75y,29.42h,74.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1
    so7KyniU6sDOl985z5HOgBA!2e0!4m2!3m1!1s0x46e2456a167f
    2fe9:0x4751ca05e96d957a!6m1!1e1

    > zaczynasz isć w dobrą stronę. Skoro 50-60 jest za szybko to czyja będzie
    > wina jak walniesz w drzewo? Drzewa czy Twoja?

    Wrocmy zatem do dwukółek w zaprzegu... Zauważ, ze nowe drogi projektuje
    sie bez drzew przy krawedzi jezdni, z jakiegos powodu.
    Baaa, kocie lby kryje sie asfaltem, zdecydowana wiekszosc dróg na 1.5
    pasa zostala poszerzona i wyasfaltowana. Dlaczego upierac sie przy
    drzewach? Z czasem zmienily sie predkosci, natezenie ruchu i chyba nie
    ma powodu trzymac sie tych drzew? Idac tropem, ktory przedstawiasz w
    zasadzie nie byloby potrzeby zmiany drog a wlasciwie szlakow od XVIIIw.

    To nie jest kwestia dotyczaca malolatow przekraczajacych predkosc.
    Dotyczy to kazdego z nas gdy zostanie zaskoczony manewrem pijanego
    kierowcy, zwierza itd. Po prostu nie ma gdzie uciec.

    Zarzucales wczesniej te +10. Ok, odejmij te 10 od 90 i taki bedzie wynik:
    "Uderzenie samochodu jadącego z prędkością 80 km/h z drzewem czy stojącą
    ciężarówką prawie zawsze jest śmiertelne dla ludzi w samochodzie.
    Całkowicie bez szans jest osoba, która nie zapięła pasów."

    Ja wiem, ze oni maja kubki z napisami, ze gorące ale w tym tez chyba cos
    jest:
    "Amerykanie sprawdzili, że wypadek przy prędkości 60 km/h wymaga użycia
    śmigłowca ratunkowego. - To znaczy, że obrażenia podróżujących autem z
    taką szybkością mogą być bardzo poważne i wymagają bardzo szybkiego
    udzielenia pomocy - wyjaśnia dr Robert Gałązkowski z Lotniczego
    Pogotowia Ratunkowego."
    http://www.fakt.pl/Tak-giniesz-w-samochodzie,artykul
    y,35723,1.html

    Do jakiej zatem wg Ciebie dojdziemy predkosci, zeby bezpieczenstwo po
    wypadnieciu z drogi bylo przyblizone do wpadniecia do rowu przydroznego
    lub po prostu wyjechaniu w pole?

    > Pociągi też trzeba zliwidować. Zabijają kierowców
    > <lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,18074167,Smiertelny_wyp
    adek_na_Radogoszczu__Dwie_osoby_wjechaly.html>