  • Data: 2015-06-07 14:44:45
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    atm wrote:

    > To nie jest jedna droga, jest ich znacznie wiecej, roznia sie jakoscia i
    > szerokoscia od takich
    > https://www.google.pl/maps/place/Matyjaszki/@54.1653
    27,20.97822,3a,75y,29.42h,74.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1
    so7KyniU6sDOl985z5HOgBA!2e0!4m2!3m1!1s0x46e2456a167f
    2fe9:0x4751ca05e96d957a!6m1!1e1
    > do znacznie lepszych. Jednak drzewa nadal stanowia w tej sytuacji bardzo
    > duze zagrozenie. Dobrze, ze wspomniales o zimie: tego typu drogi nie
    > naleza do tych pierwszej kategorii odsniezania. Nawet przy 50-60 latwo
    > na lodzie wyjechac i zamiast w rowie skonczyc na drzewie.

    zaczynasz isć w dobrą stronę. Skoro 50-60 jest za szybko to czyja będzie
    wina jak walniesz w drzewo? Drzewa czy Twoja?

    > Ze wstępnych ustaleń wynika, że opel astra kombi zderzył się z jeleniem,
    > ponieważ w pobliżu wypadku znaleziono ciało zwierzęcia. Następnie auto
    > uderzyło w drzewo, zapaliło się, po czym stoczyło się do rowu

    Pociągi też trzeba zliwidować. Zabijają kierowców
    <lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,18074167,Smiertelny_wyp
    adek_na_Radogoszczu__Dwie_osoby_wjechaly.html>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?