  • Data: 2011-03-08 19:39:38
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1x7hohd1u489f.2foet18cmaaz$.dlg@40tude.net...

    > Rozumiem, że chciałbyś by jeden artykuł był ilustrowany kilkuset
    > zdjęciami?
    > A nie wystarczy, że takich artykułów jest więcej? Że temat był poruszany
    > na
    > forach MIŁOŚNIKÓW Apple? Wystarczy wyszukiwarkę uruchomić, czego,
    > jestem pewien, NIE zrobiłeś.

    To, że temat był poruszany na forach nie znaczy wcale że iPhone
    rysuje się BARDZIEJ niż inne telefony, a taką karkołomną tezę
    próbował ktoś tutaj udowadniać jednym artykułem i jednym zdjęciem.

    Aby taką tezę udowodnić nie wystarczy szukać w wyszukiwarce
    czegoś tam, tylko trzeba by przeprowadzić dobrze zaplanowane
    testy PORÓWNAWCZE w KONTROLOWANYCH warunkach.

    Na przykład - wykleić biurko dwoma paskami papieru ściernego
    200-tki i potem telefonem na sznurku obciążonym ciężarkiem
    półkilowym przejechać 10 razy z tą samą szybkością.
    Potem porównać jak wyglądają oba telefony... i przekonalibyśmy się.

    > Nie muszę go do tego zaklinać :)

    Własnie musisz, bo mój się jakoś nie rysuje od normalnego
    użytkowania. Najwyraźniej trzeba bardziej ostro się z nim obchodzić.