  • Data: 2011-03-08 20:23:47
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 21:07:28 +0100, atm napisał(a):

    > 2gen, Waldek twierdzi, ze iphone dziala juz gorzej. Nie wiem, nie
    > testowalem wiec sie nie wypowiadam).

    Wypraszam sobie, to azbestowy prorok z Jackowa twierdzi, że to jest gorzej
    i nic takiego się nie dzieje.
    Jak się zastanowisz sekundę, to rzecz będzie jasna - masz więcej
    interfejsów na których potencjalnie może być połączenie internetowe.
    W iPodzie masz prosto - jest połaczenie WLAN, jest internet, a nie, to nie.
    iPhone musi sprawdzić WLAN, jak nie, to spróbować zestawić połączenie GPRS,
    co zawsze odrobinę trwa, poczekać na IP i różne takie. Niby to tylko
    sekundy, ale te sekundy tam są i trzeba je odczekać. To po prostu tak
    działa, tak jak napisałem, niezależnie od systemu.

    > Troche mnie smieszy to cale natrzasanie sie osob, ktore sa ponad ten
    > "zalosny" marketing wraz z "zalosnymi" wyrobami Apple. A tak duza czesc
    > swiata to lyka. Wiem, muchy tez wiedza co dobre. Jednak mozna ta sama
    > zasade odniesc do Windowsa, ktory jest o niebo popularniejszy od iOSa i
    > MacOSa razem wzietych.

    Widziałeś kiedyś konferencję prasową na której mówili, że Windows jest
    rewolucyjny, zmieni wszystko na rynku i świat juz nie będzie taki sam?
    Przy czym akurat to byłaby prawda - co by nie mówić, to właśnie Windows
    pozwoliło się rozpowszechnić pecetom. DOKŁADNIE tak samo będzie z
    Androidem, a nawet bardziej. Bo każdy żółty producent będzie miał system
    dla swojego produktu. Lawina już ruszyła, tak samo jak kiedyś lawina
    pecetów. Teraz będzie szybciej, bo system darmowy. Płacą użytkownicy
    pozwalając się szpiegować guglarce.

    > tez ma taka opcje nigdy z niej nie skorzystalem. Jesli w ten sposob
    > Stefan odchudzil sprzet - super a przy okazji zarobi kilkadziesiat
    > dolcow na przelotce.

    nie, zarobią chińczycy robiąc klony.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan