  • Data: 2018-08-30 21:48:33
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 21:36:16 UTC+2 użytkownik z...@g...com
    napisał:

    > Uwielbiam gości, którzy nasrają ci na wycieraczkę i każą po sobie posprzątać
    powołując się na RODO :)

    a tak swoją drogą może by wprowadzić zasadę, że zajmuje się oba lub więcej pasów w
    tym samym stopniu, a w zwężenie auta wjeżdżają na suwak. Wtedy cwaniatwo by straciło
    pożywkę w postaci dymania frajerów z korka. Taka zasada ma swoje wady. Na przykład
    pod Gratzem trzy pasy przechodzą w dwa. Kierowcy z dwóch pasów lewych zaciskają się
    na suwak siłą rzeczy zwalniając, a prawy pas jedzie najszybciej bo tam nikt się nie
    wciska. Inna rzecz, że tam szeryfowie nie sa potrzebni, bo kierowcy dość wcześnie
    próbują umieścić się na tym pasie, który jest przejezdny bo wszystko jest dobrze
    oznakowane. Czasem trafi się jakiś turysta w BMW, ale to oczywiste, że można się
    zagapić i wszyscy próbują zrozumieć takiego bystrego inaczej i wpuszczają biedaka,
    który nie umie przewidzieć sytuacji na drodze :)