-
X-Received: by 2002:a81:4c16:: with SMTP id z22-v6mr158697ywa.2.1535658513353; Thu,
30 Aug 2018 12:48:33 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:4c16:: with SMTP id z22-v6mr158697ywa.2.1535658513353; Thu,
30 Aug 2018 12:48:33 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.7
0.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.h
ighwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
com!z10-v6no1043821qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni625qti.0!nntp.google.com!z
10-v6no1043818qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-
for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 30 Aug 2018 12:48:33 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <8...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.147.101.110;
posting-account=8OaLcAoAAABbhNPJHdA5ct5rjSvjyJw4
NNTP-Posting-Host: 188.147.101.110
References: <1kqf8n9a2njmv$.1kuphw0yfd2k7$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<1jobvvfyjz8gq$.3eghdj7lz2s6.dlg@40tude.net>
<5b84136b$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b85837a$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5b85bb4e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<5b86914e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<pm63un$e40$1@node1.news.atman.pl> <pm6cpg$jp3$1@node2.news.atman.pl>
<pm8obp$219$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<5b87fda8$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<pm9ent$cfu$2@news.mixmin.net> <pm9fip$oes$3@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<pm9gmi$pj5$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Szeryfowie
From: z...@g...com
Injection-Date: Thu, 30 Aug 2018 19:48:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4807
X-Received-Body-CRC: 2441428257
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639012
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 21:36:16 UTC+2 użytkownik z...@g...com
napisał:
> W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 21:31:31 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> > W dniu 30-08-2018 o 21:22, z...@g...com pisze:
> > > W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 21:12:27 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> > >> W dniu 30-08-2018 o 20:57, Grzesiek pisze:
> > >>> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
> > >>> news:405a409a-8977-4d24-9763-802562501953@googlegrou
ps.com...
> > >>>
> > >>>> Mnie do pasji doprowadza to wpuszczanie przed siebie w polowie korka.
> > >>>
> > >>> Wyluzuj.
> > >>> Każdy ma prawo jechac lewym pasem, jeżeli przepisy pozwalają,
> > >>> włączyć kierunkowskaz w dowolnym miejscu i czekać na wpuszczenie.
> > >>
> > >> A z jakiego powodu wolno mu niby pusty pas blokować?
> > >> Nadal jest to zabronione, niezależnie czy robi to szeryf, czy jakaś
> > >> melepemeta.
> > >>
> > >> Jechać należy do końca, tak długo jak się da.
> > >
> > > Mógłbyś podać jakiś przepis?
> >
> > Mógłbym, ale równie dobrze możesz go sobie sam poszukać.
> > HINT: to ten sam przepis, który zakazuje szeryfowania.
>
> Uwielbiam gości, którzy nasrają ci na wycieraczkę i każą po sobie posprzątać
powołując się na RODO :)
a tak swoją drogą może by wprowadzić zasadę, że zajmuje się oba lub więcej pasów w
tym samym stopniu, a w zwężenie auta wjeżdżają na suwak. Wtedy cwaniatwo by straciło
pożywkę w postaci dymania frajerów z korka. Taka zasada ma swoje wady. Na przykład
pod Gratzem trzy pasy przechodzą w dwa. Kierowcy z dwóch pasów lewych zaciskają się
na suwak siłą rzeczy zwalniając, a prawy pas jedzie najszybciej bo tam nikt się nie
wciska. Inna rzecz, że tam szeryfowie nie sa potrzebni, bo kierowcy dość wcześnie
próbują umieścić się na tym pasie, który jest przejezdny bo wszystko jest dobrze
oznakowane. Czasem trafi się jakiś turysta w BMW, ale to oczywiste, że można się
zagapić i wszyscy próbują zrozumieć takiego bystrego inaczej i wpuszczają biedaka,
który nie umie przewidzieć sytuacji na drodze :)
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.18 21:49 J.F.
- 30.08.18 21:54 z...@g...com
- 30.08.18 21:54 nadir
- 30.08.18 22:01 Grzesiek
- 30.08.18 22:04 nadir
- 30.08.18 22:04 s...@g...com
- 30.08.18 22:34 z...@g...com
- 31.08.18 01:38 Grzesiek
- 31.08.18 07:24 Cavallino
- 31.08.18 07:24 Cavallino
- 31.08.18 08:22 z...@g...com
- 31.08.18 13:46 J.F.
- 31.08.18 14:11 z...@g...com
- 31.08.18 14:24 J.F.
- 31.08.18 14:27 z...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=