  • Data: 2018-08-31 13:46:24
    Temat: Re: Szeryfowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Aug 2018 13:34:11 -0700 (PDT),
    z...@g...com napisał(a):

    > Suwak działa jedynie gdy oba pasy są w ruchu i są przerwy pomiędzy autami.
    > Pojawia się zwężenie i jeden pas ma możliwość zmieścić się na drugim.
    > To jest ten suwak na który buractwo się powołuje.

    Raczej nie - wtedy nie ma korka, wiec nie ma potrzeby nazywania tego
    jakos specjalnie :-)

    > Jednak następuje zagęszczenie aut na jednym pasie co doprowadza do
    > zwolnienia jazdy i braku możliwości wchłonięcia następnych
    > pojazdów. W takiej sytuacji każdy rycerz ortalionu który wyprzedza
    > taką kolumnę pojazdów i usiłuje się w nią wbić przy końcu swojego
    > pasa wymusza zatrzymanie całej kolumny która teraz nie ma już
    > miejsca dla buraka. Nie ma mowy o wjeżdżaniu na suwak gdy on jest
    > dawno zapięty. Dlatego usprawiedliwianie swojego cwaniactwa zasadą
    > suwaka mogę tłumaczyć litościwie brakiem zrozumienia tym jak on
    > działa.

    Ale skoro masz tak ograniczona przepustowosc, to korek bedzie sie
    wydluzal, a jeden pas bedzie stal pusty.
    Czy to zle ? Jak sie wydluzy tak, ze bedzie utrudnial gdzies
    wczesniej, to zle.
    No i to dziala tylko wtedy, jak sie wszyscy stosuja, a tu widzisz -
    jeden omija, setka patrzy na niego wilkiem i utrudnia.
    Albo setka omija, a tysiac stoi :-)

    A przeciez jest proste rozwiazanie - zajac dwa pasy, polaczyc sie przy
    zwezeniu.

    J.