  • Data: 2016-03-23 21:43:32
    Temat: Re: Synchronizacja zegara przez GSM
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):
    > Ale przecież o to chodzi, by *nie* synchronizować "kiedy ktoś chce",
    > tylko żeby zawsze było zsynchronizowane.

    I to jest wykonywane za pomocą okresowego kontaktu z serwerem NTP. Masz na
    myśli coś bardziej zaawansowanego, w rodzaju wspomnianego pomiaru odchyłu
    lokalnego RTC i stałe korygowanie na podstawie tego pomiaru?

    > Ile to jest "duża różnica czasu" (nie mam w tej chwili dostępu do WWW)?
    > Najwyżej kilka lat temu to było, kliknąłem w jakiś przycisk "synchronizuj"
    > czy podobny -- przestawił wskazówki i poinformował, że synchronizacja
    > zakończona. Różnica nie była wielka, taka jak może się zdarzyc przy
    > rozjechanym RTC.

    To nie jest stała wartość.
    In order for W32Time to set the computer clock gradually, the offset must be
    less than the MaxAllowedPhaseOffset value and satisfy the following equation
    at the same time:
    2

    --
    Grzegorz Niemirowski