-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: jerzu <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Świece żarowe.
Date: Thu, 05 Jun 2014 15:42:01 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 25
Message-ID: <d...@4...com>
References: <538ef8c0$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<lmmug7$hlr$1@node2.news.atman.pl>
<538f002d$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
<lmn2di$lt7$1@node2.news.atman.pl>
<538f34ae$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<lmnhdu$fou$1@usenet.news.interia.pl>
<538f7b02$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
<lmo6b1$s1l$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-185-20.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1401975727 16868 89.79.185.20 (5 Jun 2014 13:42:07
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jun 2014 13:42:07 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 6.00/32.1186
X-Antivirus: avast! (VPS 140605-0, 2014-06-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534862
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 5 Jun 2014 00:22:48 +0200, MichaelData(R) <s...@o...com>
wrote:
>
>"Dużym problemem dla nowoczesnych silników Diesla oprócz stosowania paliw niskiej
>jakości jest stosowanie zwykłego oleju napędowego. W Polsce zwykły olej napędowy
>jest bardzo zasiarczony co sieje straszne spustoszenie szczególnie w osprzęcie
>silnika (m.in. układzie wtryskowym, układzie doładowania i układzie oczyszczania
>spalin) który jest najmniej trwały i najdroższy w naprawach. Do nowoczesnego
>silnika należy wlewać nowoczesne paliwo bezsiarkowe czyli paliwo klasy Premium
>dostępne tylko na koncernowych stacjach paliw. Po to są te nowoczesne paliwa bo
>wymagają ich bezwzględnie nowoczesne silniki Diesla.
>Należy pamiętać że najnowsze oleje silnikowe wymagają paliwa bezsiarkowego ze
>względu na możliwość zakwaszania oleju silnikowego. Najnowsze oleje silnikowe nie
>mają dodatków neutralizujących zakwaszanie."
Zapomniałeś dopisać: "Artykuł sponsorowany przez Statoil Diesel Gold".
Diesel CR, blisko 430 tys. na normalnym paliwie, a jakoś wtryskiwacze
jeszcze oryginalne.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.14 15:42 jerzu
- 05.06.14 15:35 collie
- 05.06.14 15:53 jerzu
- 05.06.14 15:56 Jakub Witkowski
- 05.06.14 15:59 J.F.
- 05.06.14 16:30 WS
- 05.06.14 16:37 Jakub Witkowski
- 05.06.14 17:13 J.F.
- 05.06.14 17:18 k...@g...com
- 05.06.14 17:21 J.F.
- 05.06.14 17:22 collie
- 05.06.14 17:32 collie
- 05.06.14 18:00 dddddddd
- 05.06.14 18:05 J.F.
- 05.06.14 18:28 dddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?