  • Data: 2014-06-05 18:05:43
    Temat: Re: Świece żarowe.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-06-05 17:21, J.F. pisze:

    >dlatego zakładam 8 czy ponad 10.000zł, a nie 2000zł, dzięki temu nie
    >jestem zdziwiony :)

    2000 to moze teraz wymiana wtryskiwaczy kosztowac. A gdzie pompa,
    dwumasa, sprzeglo, skrzynia itp :-)

    >ale za to auto za 200k dałem 10kpln (dobra, miało chyba 13 lat bo już
    >ma 15), z resztą sprzedałem trzylatka który miał wtedy pięć lat :) za
    >więcej niż koszt zakupu + koszt naprawy + rezerwa na przyszłe
    >naprawy, a jeździ się dużo lepiej.

    Ale zmierzamy przeciez do tego ze takich samochodow juz nie robia, i
    teraz trzeba sie przygotowac na 10k wydatkow co roku :-)

    >A skoro za cenę np. nowej Octavii z silnikiem 140KM mogę mieć w
    >równie dobrym stanie dużo lepsze i 2x mocniejsze auto...to po co
    >przepłacać :)

    140KM tez sporo.

    >A jak na to mnie nie stać to kupuję 15-letnie auto które po
    >doprowadzeniu do normalnego stanu kosztuje i tak dużo mniej niż
    >najtańsze nowe auto :)

    Ale te 15 latki zamienia sie za pare lat w 20 latki, a 15 latkow juz
    nie bedzie, bo to sam zlom :-)

    J.