eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodówRe: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
  • Data: 2022-07-28 17:40:09
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Jul 2022 17:26:52 +0200, Shrek napisał(a):

    > A za ile % swiatowego CO2 odpowiada szrek z masterem?
    Nie rozpoznałbyś ironii jakby cię nawet w d..ugryzła. A w podtekście
    jest informacja ze trzeba zignorować i pokonać opór rozmaitych
    bezmózgów.

    > Muszę cię zmartwić - ci co posiadają nadmiar samochodów i ci którzy
    > mnożą się jak króliki to zbiory rozłączne. Co więcej "depopulacja" tuch
    > co się nadmiernie mnożą to rasizm w czystej postaci - coś się tak
    > przypierdolił do afroarfykanów?
    Przypierdalam się (używając twego słownictwa) do afrykanów nie dlatego
    że są afrykanami lecz dlatego że płodzą zbyt wiele dzieci. To nie jest
    rasizm tylko racjonalizm. Wystarczy afrykanom zapewnić odpowiednie
    warunki bytu i sami zrezygnują z nadmiaru dzieci. Dzieci dla wielu są
    złem koniecznym i jeśli nie będą musieli ich płodzić, skorzystają z tej
    możliwości na wyprzódki. Jak to zrobić to inna sprawa ale aż takim
    matołem nie jestem by o tym z toba dyskutować.

    --
    Jacek
    I hate haters.