eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodówRe: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
  • Data: 2022-07-28 17:54:57
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie rozpoznałbyś ironii jakby cię nawet w d..ugryzła.

    Bo ta "irionia" to nie była śmieszna, tylko była to próba unikniecia
    odpowiedzi na niewygodne pytania czy ta "depopulacjia i rozkułaczenia z
    masy towarowej" będzie w pierwszej kolejnosci dotyczyła tych co zużywają
    tych zasobów najwięcej czy oni to typowa "to jest wyjątkowa sytuacja"?

    > A w podtekście
    > jest informacja ze trzeba zignorować i pokonać opór rozmaitych
    > bezmózgów.

    Ty robisz za bezmózga próbując wyłączyć z tego procesu "ratowania
    planety" tych którzy procentowo najbardziej ją niszczą i za samo zadanie
    pytania czy ich też to obejmuje próbujesz przypiać komuś łatkę bezmózga
    i szura. Podczas gdy to ty robisz za pożytecznego idiotę.

    > Przypierdalam się (używając twego słownictwa) do afrykanów nie dlatego
    > że są afrykanami lecz dlatego że płodzą zbyt wiele dzieci.

    I w jaki sposób udało ci się to powiązać z ilością samochodów w krajach
    rozwiniętych?

    > To nie jest
    > rasizm tylko racjonalizm. Wystarczy afrykanom zapewnić odpowiednie
    > warunki bytu i sami zrezygnują z nadmiaru dzieci.

    Znaczy chcesz im rozdać socjal i wtedy się przestaną mnożyć? Poważnie?

    > Dzieci dla wielu są
    > złem koniecznym i jeśli nie będą musieli ich płodzić, skorzystają z tej
    > możliwości na wyprzódki.

    Więc w czym problem? Kogo ty chcesz depopulować i jak. Bo wychodzi na to
    że chcesz pozbawić prawa własności kraje rowzinięte i w zamian za to
    "zapewnić odpowiednie warunki" afryce i częsci azji.

    > Jak to zrobić to inna sprawa ale aż takim
    > matołem nie jestem by o tym z toba dyskutować.

    To pochuj piszesz na grupach dyskusyjnych, jak każdego kto zapyta o
    szczegóły (przypomnę tylko że zapytałem czy ta "redukcja masy towarowej"
    będzie dotyczyć również pomysłodawców) uważasz z definicji za matołów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!