eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów › Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
  • Data: 2022-07-27 07:05:10
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.07.2022 21:04, Shrek wrote:
> [...]

    stwierdzili i wpakowali swoje limuzyny z powrotem do prywatnych odrzutowców

    *- nie dotyczy pojazdów luksusowych ;)

    > A jak pisałem, że zakaz spalinek to nie będzie zamienienie 1:1 na
    > węglowozy tylko po prostu ograniczenie dostępu plebsu do motoryzacji to
    > szurstwo było.

    nadal jest. Teorię spiskową od faktu dzieli kilka miesięcy, czasem więcej ;)

    > Rozumiem, że zaczniemy od tych co zużywają zasobów i mają masy towarowej
    > najwięcej? Bo 1% najbogatszych odpowiada za 17% emisji CO2 (co jest dość
    > dobrym przybliżeniem zużywania tych zasobów). To co - rozkułaczamy czy
    > mondrzejsze o tym nie wspominać?

    Nie będziesz miał niczego i będziesz szczęśliwy to też nadal teoria
    spiskowa ;)
    Tylko kto wtedy będzie miał to, czego pozostali nie mają?...

    > W sumie - jakby zdepopulować ten 1% to by planeta odetchnęła:P

    > Czyli zaczynamy od tych najbogatszych - prawda? Prawda?

    nie, nie, to niedobra jest. Dla dobra planety będziemy pracować na dobra
    tego 1%. Ktoś musi posiadać to, za co będziemy płacić, ktoś musi nam to
    limitować. Że też murzynom kiedyś nie mówili, że są niewolnikami dla
    dobra planety...

    Lukasz