eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
  • Data: 2023-06-23 10:13:28
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-06-23 o 09:24, Myjk pisze:
    > Ale kto ci broni posiadania samochodu, nawet w przyszłości? To są jakieś
    > wasze chore strachliwe konfederakie wizje

    Zakazu może nie być ale prawo się tak napisze że odechce Ci się go mieć
    a i po kieszeni dostaniesz i nie będzie Cię na niego stać.

    To już się dzieje.

    Można by ten kierunek jeszcze zrozumieć gdyby on załatwiał problemy.

    Ale on tylko powoduje kolejne czyli faktyczne wykluczenie komunikacyjne
    w małych miejscowościach bo żadnego opiekuńczego państwa nie będzie stać
    na kilka autobusów dziennie do każdej nawet najmniejszej mieściny.

    Tak przeprowadzą się do miasta. ;-)

    Wiele lat proponuję niedołężnym już rodzicom mieszkanie w mieście gdzie
    będzie napalone, sklep pod blokiem, 100m do kościoła.

    Nie zmuszę ich bo wiem że psychicznie to będzie tortura.

    A tu nagle unijne kurwy mi dają najlepszą, pojebaną receptę na życie

    TFUUUUUUU ;-)