eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

  • 1. Data: 2023-06-21 10:12:59
    Temat: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o przyjęcie nowych
    celów
    związanych z zieloną agendą, które znacząco zmniejszą liczbę prywatnych samochodów.
    WEF
    naciska na szokujący cel redukcji prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów
    elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.

    Organizacja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) twierdzi, że do 2050 roku większość
    światowej populacji będzie mieszkać w miastach, co skutkować będzie ograniczeniem
    potrzeby
    posiadania prywatnych samochodów i korzystania z

    *komercyjnych*

    podróży lotniczych."

    https://ithardware.pl/aktualnosci/wef_wzywa_do_75_re
    dukcji_wlasnosci_prywatnych_samochodow-27875.html

    Cholerni foliarze. xD

    Pierwszy raz padło to otwartym tekstem, czy coś przeoczyłem?

  • 2. Data: 2023-06-21 12:55:50
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 21 Jun 2023 10:12:59 +0200, użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > roku większość światowej populacji będzie mieszkać w miastach, co
    > skutkować będzie ograniczeniem potrzeby posiadania prywatnych samochodów

    Świat wreszcie skręca we właściwym kierunku, choć powoli i ze zgrzytami.
    Po co ci prywatny blaszak który stoi 99% doby pod chatą? Spoko, ludzkość
    znajdzie sobie inne metody na przedłużanie penisa.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-06-21 13:29:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 21.06.2023 o 12:55, Jacek pisze:
    > Świat wreszcie skręca we właściwym kierunku, choć powoli i ze zgrzytami.

    mocniejsze trzymanie za mordę pospólstwa przez elity nazywasz skrętem we właściwym
    kierunku?

    > Po co ci prywatny blaszak który stoi 99% doby pod chatą?

    kilkadziesiąt lat temu też było trzeba tłumaczyć przedstawicielom partii dlaczego
    zasługujesz na samochód

    > Spoko, ludzkość znajdzie sobie inne metody na przedłużanie penisa.

    to że wszystko kojarzy ci się z jednym, nie znaczy, że każdy tak ma...

  • 4. Data: 2023-06-21 15:51:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 21.06.2023 o 12:55, Jacek pisze:

    > Świat wreszcie skręca we właściwym kierunku, choć powoli i ze zgrzytami.
    > Po co ci prywatny blaszak który stoi 99% doby pod chatą?

    Odkurzacza już się pozbyłeś? Bo te prywatne przez 99% czasu stoją gdzieś
    w chacie.

    > Spoko, ludzkość znajdzie sobie inne metody na przedłużanie penisa.

    Potrzeba przemieszczania się to przedłużenie penisa? Masz coś nie tak z
    głową czy penisem?

  • 5. Data: 2023-06-21 17:03:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-21 o 10:12, m4rkiz pisze:
    > Pierwszy raz padło to otwartym tekstem, czy coś przeoczyłem?

    Konfederacja od dawna sprzeciwia się pojebanym ekofaszystowskim pomysłom.
    Ekologicznie to nie ma znaczenia czy Kowalski będzie jeździł swoim czy
    państwowym.
    Za to ma znaczenie przy inwigilacji i nadzorowaniu niepokornych.

    Zesrają się a nie będą mieszkać w miastach. Po co mieszkać w mieście jak
    można zdalnie pracować i robotyzacja się upowszechni.

    Praca będzie przywilejem a domek na wsi dobrodziejstwem ekologicznym.

    Wypieranie starych aut nowymi powinno być rynkowe i naturalne

    Na ocieplenie klimatu można się przygotowywać a nie terroryzować religią
    która wieży że unijne 7% coś zdziała w ogólnym wydalaniu do atmosfery

    PS. I skąd pewność że dla dobra planety ludzie muszą przeżyć ocieplenie.

    Jeśli dążycie do uratowania każdego wydalacza CO2 to SPRZECIWIACIE się
    właśnie naturze w imię buty i wywyższania jednego wrednego gatunku nad
    innymi. ;-)

    Chcecie ratować ludzi czy planetę. Bo to nie musi być to samo ;-)

  • 6. Data: 2023-06-21 17:05:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-21 o 15:51, nadir pisze:
    > Odkurzacza już się pozbyłeś? Bo te prywatne przez 99% czasu stoją gdzieś
    > w chacie.

    będzie jeden wspólnotowy w bloku, jeden kibel i prysznic a spać trzeba
    będzie na zmianę bo łóżko bez pasażera to ogromny ślad węglowy...

    itd.

  • 7. Data: 2023-06-21 17:53:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 21.06.2023 o 10:12, m4rkiz pisze:
    > Organizacja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) twierdzi, że do 2050 roku
    większość
    > światowej populacji będzie mieszkać w miastach

    nie chce mi się sprawdzać

    > co skutkować będzie ograniczeniem potrzeby posiadania prywatnych samochodów

    będą niepotrzebne dlatego zmusimy ludzi, żeby ich nie posiadali xD

    > i korzystania z komercyjnych podróży lotniczych

    ostatnio jak latałem to latałem między miastami i między krajami

    jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby lecieć od siebie ze wsi do Katowic

    co to w ogóle jest za argument "ludzie będą żyli w miastach więc nie będzie potrzeby
    komercyjnej komunikacji lotniczej między miastami" xD

  • 8. Data: 2023-06-21 18:19:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2023 o 17:53, m4rkiz pisze:

    > co to w ogóle jest za argument "ludzie będą żyli w miastach więc nie
    > będzie potrzeby komercyjnej komunikacji lotniczej między miastami" xD

    Elektrycznym TGV masz jechać.

  • 9. Data: 2023-06-21 19:08:57
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 21 Jun 2023 13:29:39 +0200, użytkownik m4rkiz napisał:

    > mocniejsze trzymanie za mordę pospólstwa przez elity nazywasz skrętem we
    > właściwym kierunku?
    Żyjesz biedaku w świecie spisków, żal mi cię.

    > kilkadziesiąt lat temu też było trzeba tłumaczyć przedstawicielom partii
    > dlaczego zasługujesz na samochód
    Dzisiejsze sprawy postrzegasz przez pryzmat tych kilkudziesięcioletnich?
    LOL, obudź się.

    > to że wszystko kojarzy ci się z jednym, nie znaczy, że każdy tak ma...
    Mnie? Raczej tobie i innym maniakom posiadania na własność. Ja jestem
    zwolennikiem świata usług a nie własności. Chciałbym świata w którym jak
    będę potrzebował pojechać na wakacje to se wypożyczę coś co zapasuje mi do
    potrzeby i kieszeni, a po powrocie oddam razem ze wszystkimi kłopotami i
    kosztami.

    --
    Jacek

  • 10. Data: 2023-06-21 20:08:48
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 21.06.2023 o 19:08, Jacek pisze:
    > Żyjesz biedaku w świecie spisków, żal mi cię.

    jesteś wtórnym analfabetą czy ki chuj?

    > Dzisiejsze sprawy postrzegasz przez pryzmat tych kilkudziesięcioletnich?
    > LOL, obudź się.

    widocznie przegapiłem globalny reset

> [...]
    > potrzeby i kieszeni, a po powrocie oddam razem ze wszystkimi kłopotami i

    gdyby to było obiektywnie lepsze rozwiązanie to nie musiałoby być wprowadzane siłą

    "Lewicowiec jest anty-indywidualistyczny i pro-kolektywistyczny. Żąda, aby to
    społeczeństwo rozwiązywało problemy wszystkich, zaspokajało potrzeby wszystkich i
    opiekowało się wszystkimi. Nie jest typem osoby, która posiada wewnętrzne poczucie
    pewności, że może samodzielnie rozwiązać swoje problemy i zaspokoić swoje własne
    potrzeby. Lewicowiec jest wrogi wobec pojęcia konkurencji, ponieważ głęboko w
    środku czuje, że jest przegranym."