eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚwiatowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
  • Data: 2023-06-23 11:58:06
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne (WEF) apeluje do światowych rządów o [...] redukcję prywatnej własności samochodów, w tym pojazdów elektrycznych, o aż 75% do roku 2050.
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2023 o 19:08, Jacek pisze:

    > Mnie? Raczej tobie i innym maniakom posiadania na własność. Ja jestem
    > zwolennikiem świata usług a nie własności. Chciałbym świata w którym jak
    > będę potrzebował pojechać na wakacje to se wypożyczę coś co zapasuje mi do
    > potrzeby i kieszeni, a po powrocie oddam razem ze wszystkimi kłopotami i
    > kosztami.

    No to sobie możesz być zwolennikiem, innych to nie zobowiązuje do
    niczego. Nie bardzo wiesz jakie inni ludzie mają potrzeby i czy nie są
    one ważniejsze od twoich. Ja tam nie zauważyłem by oferowane na rynku
    usługi zaspokajały moje potrzeby. Nie chciałbym być skazany na
    korzystanie ze schronisk, publicznych toalet, publicznego transportu
    nawet jeśli to fajna odmiana.

    Niedawno byliśmy na wyjeździe. Nie dopatrzyłem się miejsc noclegowych i
    z braku innych możliwości musieliśmy skorzystać z ostatnich miejsc
    schroniska. Nic wielkiego, prawda? Późno tam dotarliśmy i trzeba było
    trochę przygotować się to jedna pani już pluła się, że "tu dziecko jest"
    mając na myśli dziecko drugiej pani. Umiarkowanie przejąłem się
    zakładając, że jak się mieszka w schronisku to po prostu trzeba się
    pogodzić z pewnymi niedogodnościami. A jak poszliśmy spać to okazało
    się, że ta druga pani, nie ta co się pluła tak siarczyście chrapała, że
    tylko śmiałem się z tego przejmowania się. Zupełnie mnie to nie ruszyło,
    ale np tą co się pluła już tak. A dziecko przyzwyczajone po prostu sobie
    spało :-) No ale czy chciałbym resztę nocy życia spędzić w tej
    atmosferze? Czy Ty podjąłbyś takie wyzwanie? Było więcej niż 2m2 :-)