  • Data: 2010-06-30 01:05:09
    Temat: Re: Swiat glupieje do potegi n-tej
    Od: AA <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wjeżdżając do Wawki stwierdziłem że co niektórzy to barany do potegi n-tej.
    > Zapakowane auta w materace, kajaki, pontony, 3ka dzieciaków na tylnym
    > Kurcza przecież to miasto od południa mimo braku obwodnicy można
    > objechać przynajmniej na 2 sposoby, nie tracąc tyle czasu, paliwa i nerwów.
    > Niektórzy chyba wkrótce bez nawigacji do toalety nie trafia :|

    Hmmm.... kiedy jade na urlop, celowo przejezdzam przez centrum
    niektorych miejscowosci. Jest szansa zobaczyc je po drodze, bo celowo
    bym tam nie pojechal...

    Nawet jadac z dzieciakami nad morze - tak zaplanowalem podroz, ze spalem
    u znajomych po drodze, ale tylko dlatego, ze wlasnie chcialem zobaczyc
    pare miejsc. Krotki spacer, niekiedy ogladanie tylko z auta, z
    dzieciakami na jakis plac zabaw, kilka zdjec i w ten sposob podroz staje
    sie czescia dobrze spedzonego urlopu.

    Nawigacja ma wtedy pelno roboty - bo pakuje sie w centrum, a ona ciagle
    mnie wyprowadza do wyjazdu. Tak tez mozna - polecam :)

    AA