  • Data: 2013-08-01 18:57:45
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: ddddddd <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 18:14, Artur Maśląg pisze:

    > Naprawdę? Ciekawa okolica.

    Wrocław

    Mi tam od lat przestali kraść różne rzeczy
    > (w tym samochody), policja jest zaraz po zgłoszeniu (nawet do głupiego
    > lusterka).

    minutę po kradzieży wiertarki zgłosiłem kradzież na policję (no może nie
    minutę bo sporo dłużej leci komunikat "komisariat policji, proszę
    czekać" (czy jakoś tak), mogę się założyć że w ciągu pierwszych 15 minut
    była duża szansa złapać złodzieja - ale nie samemu. Odpowiedź policji
    "proszę do nas przyjechać". Już po godzinie oczekiwania zostałem
    przyjęty... a odcisków palców w samochodzie przy kradzieży czegoś z
    bagażnika nie ściągną, "bo co to kurwa CiEsAj Majami?" (choć
    prawdopodobieństwo że to ktoś kto stale okrada okolicę duże i jeśli nie
    ma go w bazie to kiedyś się znajdzie i będzie można mu to przypisać).
    Z resztą nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek oczekiwał mniej niż pół
    godziny, zwykle od godziny do dwóch godzin oczekiwanie na złożenie
    doniesienia. I jak tu nie poczuć się olewanym? I po co cokolwiek zgłaszać?

    > Standardowe podejście narzekacza i roszczeniowca.

    to napisz ile fotoradarów zdemontowali dzięki twoim pismom?
    Na co dzień mam wystarczająco dużo nerwów, o ile zgłaszanie każdej
    pierdoły na policję psuje im statystyki więc będę to robił (bo wkurwia
    mnie jak noworoczne statystyki mówią o spadającej liczbie przestępstw, a
    tak naprawdę to zniechęcenie ludzi do ich zgłaszania), o tyle IMO
    zgłaszanie FR nic nie da bo każda prędkość może być interpretowana jako
    niebezpieczna.

    Lukasz