  • Data: 2013-08-01 22:03:29
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 21:50, masti pisze:

    > czyli to ty uprawiasz demagogię.

    Binarne postrzeganie świata nie jest moją domeną, a Twoje wydumki
    mogę określić 'trzecim rodzajem prawdy'. Przy okazji mógłbyś jednak
    wystosować zapytanie do ZDM (i oczywiście SM), by móc dalej wyciągać
    wnioski, które by było choć trochę uzasadnione.

    > Skoro było ograniczenie 30-50-30 to FR
    > nie miał nic wspólnego z objazdem. CBDO.

    ROTFL - ograniczenie było z racji objazdu, a FR był ustawiony
    niezależnie od tego (i przewidziany wcześniej). Świetnie spełnił
    swą rolę niezależnie od tego co byś chciał udowodnić, a co Ci
    jednak nie wychodzi.