  • Data: 2013-08-01 21:03:25
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 18:57, ddddddd pisze:

    > Wrocław

    To kiepsko. Raczej się nie przeprowadzę :)

> [...]
    > "proszę do nas przyjechać". Już po godzinie oczekiwania zostałem
    > przyjęty... a odcisków palców w samochodzie przy kradzieży czegoś z
    > bagażnika nie ściągną, "bo co to kurwa CiEsAj Majami?" (choć
    > prawdopodobieństwo że to ktoś kto stale okrada okolicę duże i jeśli nie
    > ma go w bazie to kiedyś się znajdzie i będzie można mu to przypisać).
    > Z resztą nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek oczekiwał mniej niż pół
    > godziny, zwykle od godziny do dwóch godzin oczekiwanie na złożenie
    > doniesienia. I jak tu nie poczuć się olewanym? I po co cokolwiek zgłaszać?

    Nie zgłaszaj(cie) dalej, nic się nie dzieje, liczba policjantów nie
    wzrośnie, będzie tak samo jak było.

    > to napisz ile fotoradarów zdemontowali dzięki twoim pismom?

    Żadnego, niemniej nie FR głownie chodzi, a ogólnie o podejście do tego
    co się dziej na drogach. Wiele razy zgłaszałem różne problemy i sprawy
    były rozwiązywane zazwyczaj pozytywnie.

    > Na co dzień mam wystarczająco dużo nerwów, o ile zgłaszanie każdej
    > pierdoły na policję psuje im statystyki więc będę to robił (bo wkurwia
    > mnie jak noworoczne statystyki mówią o spadającej liczbie przestępstw, a
    > tak naprawdę to zniechęcenie ludzi do ich zgłaszania), o tyle IMO
    > zgłaszanie FR nic nie da bo każda prędkość może być interpretowana jako
    > niebezpieczna.

    To nie zgłaszaj i nic nie rób - podobnie z oznakowaniem, sygnalizacją
    itd.