    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
    Date: Tue, 26 Nov 2019 17:23:02 +0100

    On 2019-11-26 07:50, d...@g...com wrote:

    > A czy nie ma problemów z zamarzaniem przedniej szyby? Czy może to jest na tyle
    przewiewne, że kierowca nie ma szans nachuchać na przednią szybę?
    > Niska temperatura w czasie zimy nie zmniejsza zasięgu?
    > W tym roku jeszcze nie było bardzo niskich temperatur, więc może jeszcze nie miałeś
    okazji przetestować, ale skoro już zrobiłeś 10 tys. km, to może masz już jakieś
    doświadczenia z poprzedniej zimy.

    Nie napisałem, że zrobiłem 10 tys. Napisałem, że stuknęło. Szyba jest
    ogrzewana. Ogrzewanie jej nie wpływa zauważalnie na zasięg, ale często
    jest niezbędne by para zeszła.