  • Data: 2010-03-24 07:54:39
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hobb5l$78f$1@inews.gazeta.pl...
    > Rabbit McCroolick pisze:
    > (...)
    >
    > Wrzuć, wrzuć - chętnie popatrzę, a Jurand się okrakiem wycofał. Mam
    > nadzieję, ze przy okazji dokładnie określisz, gdzie to było. Może
    > z ciekawości podjadę przy okazji :)

    Mój drogi - nikt się nie wycofał, nie chce mi się na złamanie karku pędzić,
    żeby robić foty miejsca, o którym pisałem, a które zna większość osób z tego
    rejonu Krakowa. Ale jak tam będę przy okazji, to nie omieszkam tego zrobić.

    > Nie, no, najpierw płacze, że Policja zła, oznakowanie złe, mandat za
    > przekroczenie o 30km/h i w ogóle, a teraz zmiana kierunku wiatru
    > i okazuje się, że Policja pouczyła, a nie chroniła wiewiórki?

    Co nie zmienia faktu, że najwyraźniej ten znak ustawił jakiś matoł. I
    Policja powinna zadbać o to, żeby znak usunąć, a nie łapać kierowców w tym
    miejscu.

    Jurand.