    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Date: Tue, 24 Jun 2014 09:11:30 +0200

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    > Ale co mnie to obchodzi ?!

    Moralność Kalego: Jak polityk łamie prawo to źle a jak dziennikarz to "co
    mnie to obchodzi" ???

    > Nie wnikajac w watek prawny bo mozesz nie miec racji, gdyz jak widac
    > nikogo z redakcji Wprost nie zamknieto.

    Bo rządzi PO a nie PiS.

    > Boli cie bo wyszlo na jaw, ze ludzie ktorym lizales dupy oddajac na nich
    > glos

    Opamiętaj się prostaku! Masz jakieś błędne przekonanie że na nich
    głosowałem.

    > to zwykle szumowiny, lamusy i kretacze chorzy na wladze ?

    Może tak, ale w żaden sposób nie wynika to z tych nagrań.

    > To twoj problem, mecz sie z tym i pozdrow Nowaka bo fajnie gadal o
    > wstrzymaniu kontroli skarbowej... oczywiscie prywatnie :)

    Jeśli o mnie chodzi to Nowak powinien siedzieć, ale nie dlatego że sobie coś
    tam gadał o kontroli która i tak była (i jeszcze kolejne też), ale za aferę
    "zegarkową".

    Przy piwku to sobie panowie mogą gadać co chcą, ale rzeczywistość jest inna.
    Jeśli ktoś uważa że wszystko o czym oni rozmawiali było prawdą, albo później
    się stało faktem to jest delikatnie mówiąc naiwny jak dziecko.

    Pozdrawiam
    Ergie