  • Data: 2014-06-25 09:57:40
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2014 09:15, Czesław Wiśniak pisze:

    > "Poderzejenie" -dobre :) To jeszcze musisz udowodnic.

    Owszem. W tym celu prowadzi się śledztwo. To czasem oznacza rewizje i
    przesłuchania.

    > NIe sa swietymi krowami. Swiete krowy to politycy, ktorzy postradali
    > rozum.

    Niestety... Za swoje brużdżenie, oszczerstwa itepe szaleńcy pokroju JKM,
    pół bliźniaka i Macierewicza powinni siedzieć, ale cóż - chronieni.

    > Brednie powiadasz :) To jakos przeczy ostatnim wydarzeniom, zwlaszcza
    > jesli chodzi o ujawnianie.

    Och, czyli jak nagram twoje prywatne rozmowy i porobię ci zdjęcia w np.
    kiblu a potem twój wizerunek (głos też jest elementem wizerunku)
    wykorzystam to w twojej ocenie żadnego przestępstwa nie popełnię, hmm?

    [ciach]

    > Mylisz sie.

    Hehehe.

    > Miedzy innymi dlatego. Nie moja wina, ze osoby publiczne zwlaszcza z
    > kregu wladz to kompletni idioci.

    Kompletni idioci to gimbaza i mohery głosujące (odpowiednio) na PiS i
    JKM. Duża część elektoratu PO to głosujący nie na PO tylko przeciwko PiS
    oraz JKM.

    > Dyskusja od czapy

    Aaaa, boisz się ;->