  • Data: 2014-06-24 23:20:08
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawo prasowe uwalnia dziennikarzy od odpowiedzialności za udział w
    > podsłuchiwaniu lub zlecanie podsłuchiwania?

    Nic mi o tym niewiadomo, zeby jakis dziennikarz w tej aferze bral udzial w
    podsluchiwaniu lub je zlecal.
    W dodatku prawo to jest na tyle elastyczne, ze dziennikarz moze uniknac
    takiej odpowiedzialnosci.

    > Jestem bardzo ciekaw, jaka byłaby reakcja twoja i twojego otoczenia jakby
    > wszelkie twoje prywatne rozmowy ujawnić ;->

    Zostaja ujawniane rozmowy dotyczace funkcjonowania panstwa oraz stosunkow
    sluzbowych. Rowniez jesli w kontekscie wystepuja osobiste wycieczki osob
    pozostajacych w tych stosunkach to ujawnianie jest dozwolone i tak jest w
    cywilizowanym swiecie. To sa osoby publiczne i powinny sobie zdawac sprawe
    z konsekwencji.

    http://wiadomosci.onet.pl/niemiecki-ekspert-rewizja-
    w-redakcji-wprost-to-ostra-ingerencja-w-wolnosc-pras
    y/g0gvy

    Tylko, ze w cywilizowanym swiecie rzadko kto jest az tak przyspawany do
    stolka. To jak wiadmo jest typowe dla 3 swiata.
    PS. Reakcja na ujawnienie moich prywatnych rozmow bylaby zadna, znudziloby
    ci sie sluchanie po minucie bo nie jestem ministrem i z moich ust inaczej
    brzmi twierdzenie ze "panstwo to istnieje teoretycznie" niz z ust jego :)