  • Data: 2014-06-24 17:39:39
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL

    Zapoznaj sie z prawem prasowym jesli masz watpliwosci. Twoje rotfl niczego
    nie wnosi.

    > ROTFL^2 Niewygodne? Dyskusja czy zamówić ośmiorniczki czy może homara jest
    > niewygodna?

    Spytaj sie urzedu bezpieczenstwa (abw) i prokuratury. Skoro zrobili
    pierwszy nalot od 25 lat to widocznie "osmiorniczki i homary" stanowily dla
    podsluchanych lamusow zagrozenie.

    > Po pierwsze w Polsce jest trochę więcej partii niż tylko dwie. Po drugie
    > gdzie ja niby "ujadam na PiS"? Nabijam się tylko z ludzi którzy "wiedzą
    > lepiej", a że prezes jest synonimem takiego człowieka to nie moja wina.

    To zacznij sie nabijac z wlasnej glupoty. 90% osob piszacych w tym watku
    wskazuje ci, ze suche dane
    cen z google nie przekladaja sie na mozliwosci nabywcze.

    > Nie, z tych nagrań _nic_ nie wynika. Te taśmy to temat zastępczy. Nie
    > wiem, w czyim interesie jest robienie szumu o nic i jakie afery to ma
    > przykryć.

    Spytaj sie premiera czy ma jakies kolejne afery w tle.

    > ROTFL^3
    >
    > Jaaasne, bo inni politycy z innych krajów nie piją, nie klną i nie
    > obgadują kolegów po kątach. Ty naprawdę jesteś taki naiwny czy udajesz by
    > przykryć fakt że palnąłeś głupotę?
    > Przypomnij sobie Monikę L i pewnego prezydenta - czy to złamało jego
    > karierę???

    Nie interesuje mnie co sie dzieje w inych krajach tylko wlasne podworko .
    Nagran o rozporkach dla twojego spokoju Wprost nie publikuje, choc podobno
    takie tez mialy miejsce.
    Tu czytamy o wstrzymaniu kontroli skarbowej i o polityce miedzynarodowej,
    czego efektem na razie i mam nadzieje, ze nie tylko jest wyjebanie Nowaka z
    partii, zawieszenie innego spadochroniarza w pgnig i najwazniejsze - spadek
    notowan partii rzadzacej. Mnister msw sam przyznal, ze w przyszlosci
    politycznie jest skonczony a Radzio S. moze zapomniec o unijnych
    stanowiskach. Dalej zobaczymy.

    > Nie udawaj idioty większego niż jesteś - nie trzeba. Nie pytam czy to co
    > jest nagrane zostało wypowiedziane bo tego nikt nie kwestionuje tylko czy
    > to że polityk A obiecuje coś politykowi B oznacza że to zrobi?
    > Niekoniecznie!

    Skoro nie zdaja sobie sprawy, ze sa nagrywani to istnieje duze
    prawdopodobienstwo, ze mowia prawde co ma znaczenie dla opinii publicznej.
    Oczywiscie z wyjatkiem otumanionych imbecyli takich jak ty - niestety :/