  • Data: 2014-06-24 20:05:56
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:loc9rd$it8$...@d...me...

    > Pracowałem w kilku firmach, w których wszyscy pracownicy wiedzieli że jest
    > źle, bo trzeba spłacać kredyt, ale właściciele jeździli autami 100 tyś i
    > wypłatę brali.

    No właśnie - pracowałeś.
    A ile z tych firm prowadziłeś?
    Żadnej?
    No to wybacz - masz pojęcie o temacie jak świnia o gwiazdach, więc daruj
    sobie gardłowanie w tym stylu.
    To, że każdy pracownik oczekuje, iż właściciel będzie dokładał do interesu,
    aby pracownik mógł dostać większą wypłatę jest normalne, ale może lepiej
    niech każdy robi swoje.