  • Data: 2014-06-24 08:59:05
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-06-23 16:52, Ergie pisze:

    > A może masz w tym interes by robić zasłonę dymną i skupiać uwagę ludzi
    > na tych rzekomych rewelacjach zamiast na tym że górnictwo i rolnicy są
    > ciągle dotowani? To jest prawdziwy problem a nie to że w _prywatnej_
    > rozmowie ktoś nazwał swoją koleżankę tak albo inaczej.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    > A możesz powiedzieć jaki to jest problem?

    Koszt górniczych przywilejów (wcześniejsze emerytury, dopłaty z budżetu,
    zwolnienia z różnych opłat itd.) to 9 mld rocznie, przy ok. 10 mln
    pracujących Polaków wychodzi że każdy z nas płaci co miesiąc na nich niecałą
    stówę. Po doliczeniu rolników myślę ze wyjdzie więcej niż stówa miesięcznie.
    Gdyby nie te dwie przywilejowane grupy to moglibyśmy płacić niższe podatki.

    Pozdrawiam
    Ergie