  • Data: 2014-06-25 09:15:45
    Temat: Re: Strasznie drogie to nasze paliwo
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli masz trefny towar to zawsze istnieje uzasadnione podejrzenie, że
    > maczałeś palce w jego zdobyciu.

    "Poderzejenie" -dobre :) To jeszcze musisz udowodnic.

    > Dlaczego dziennikarze mają być świętymi krowami?

    NIe sa swietymi krowami. Swiete krowy to politycy, ktorzy postradali rozum.

    > Brednie. W żadnym cywilizowanym kraju nie jest legalne podsłuchiwanie i
    > ujawnianie takich rozmów.

    Brednie powiadasz :) To jakos przeczy ostatnim wydarzeniom, zwlaszcza jesli
    chodzi o ujawnianie.
    Jak jest w cywilizowanym swiecie podalem ci w linku:
    http://wiadomosci.onet.pl/niemiecki-ekspert-rewizja-
    w-redakcji-wprost-to-ostra-ingerencja-w-wolnosc-pras
    y/g0gvy

    > Konsekwencji bycia pod nielegalnym podsłuchem?

    Tak jest, dokladnie. Mysle, ze maja wiecej do stracenia niz jakis kelner
    ktoremu grozi 2 lata pewnie w zawiasach i to po procesie trwajacym wieki :)

    > Och, zawsze można by ujawnić komuś z rodziny jak się przy kimś
    > niepochlebnie o nim wyraziłeś. To samo w pracy. Jestem pewien, że można by
    > narobić ci czymś takim niezłego dymu w życiu.

    Mylisz sie.

    > Jesteś bezpieczny tylko dlatego, że nie jesteś wart fatygi na tyle, żeby
    > ktoś za to zapłacił.

    Miedzy innymi dlatego. Nie moja wina, ze osoby publiczne zwlaszcza z kregu
    wladz to kompletni idioci.

    > Ale jakby ktoś to zrobił, bo ja wiem, hobbystycznie ;) to miałbyś w swojej
    > małej skali dokładnie taki sam efekt.

    Dyskusja od czapy
    EOT