  • Data: 2014-02-13 13:29:33
    Temat: Re: Stosunek wielkosci ekranu do powierzchni smartfonu
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-12 22:07, mr misio wrote:
    > Użytkownik atm napisał:
    >> Interesujace zestawienie:
    >> http://komorkomania.pl/772,jaki-jest-stosunek-powier
    zchni-ekranu-do-gabarytow-popularnych-smartfonow

    > Mnie bardziej interesuje, czemu w tym wielkim ekranie, dekoracyjnym
    > androidzie, jak pisze sms, to na tresc sms-a mam mniej miejsca, mniej
    > widze, niz widzialem na mojej ukochanej e-pincdzisiont-dwa.
    >
    > To jakies chore jest, wyskakuje mi klawiatura na ekran, esemes w jakims
    > durnym okienku laduje, widze dwie linijki po wyrazy.... a nie pisze
    > zdan wielokrotnie zlozonych...

    zacznij dyktować ;)

    Nie mam tego problemu - mam klawiature sprzetowa (poprzednio G1 teraz G2
    czyli w PL jako DesireZ) , niestety nastepcy brak na horyzoncie (z
    klawiaturka) a obecny niby OK ale juz wolny :/ no i 3 lata sluzy
    wiernie, wiec zbliza sie pora na upgrade.
    Jakas posucha na rynku w tym temacie, chyba malo mieli klientow na takie
    rozwiazania telefon + klaw sprzetowa - a to sie wlasnie idealnie
    sprawdza, jak ktos duzo pisze lub edytuje dokumenty (office'a) na
    telefonie.
    Dodatkowo zanika inna funkcjonalnosc we wspolczesnych telefonach: w G1
    byl trackaball (dzialal tak sobie), w DesireZ jest gladzik z guziczkiem
    (dziala to jak pad w laptopie). Idealne rozwiazanie, ktore rowniez
    trafia powoli do historii :/