  • Data: 2014-02-14 20:41:37
    Temat: Re: Stosunek wielkosci ekranu do powierzchni smartfonu
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-12 22:07, mr misio wrote:
    > Użytkownik atm napisał:
    >> Interesujace zestawienie:
    >> http://komorkomania.pl/772,jaki-jest-stosunek-powier
    zchni-ekranu-do-gabarytow-popularnych-smartfonow

    > Mnie bardziej interesuje, czemu w tym wielkim ekranie, dekoracyjnym
    > androidzie, jak pisze sms, to na tresc sms-a mam mniej miejsca, mniej
    > widze, niz widzialem na mojej ukochanej e-pincdzisiont-dwa.
    >
    > To jakies chore jest, wyskakuje mi klawiatura na ekran, esemes w jakims
    > durnym okienku laduje, widze dwie linijki po wyrazy.... a nie pisze
    > zdan wielokrotnie zlozonych...

    Dlatego sugerowalem Ci telefon z WP, bedzisz mial piec linijek.
    Zas po aktualizacji do WP 8.1 jest spora szansa na to, ze najwieksze
    niedostatki zostana usuniete.

    Swoja droga nigdy nie odczulem ograniczenia wynikajacego z widzocznych
    trzech linijek w Androidzie. Nie ograniczam sie do kilku skrotow ale z
    drugiej strony nie tworze rozprawki.
    W zamian widzisz wiadomosc, na ktora odpowiadasz. Jesli mozna zapomniec
    co sie napisalo na poczatku wlasnego smsa to tym bardziej co napisala
    osoba od ktorej otrzymalismy wiadomosc.

    Poza tym, gdyby jednak to dokuczalo poszukalbym zamiennika spalniajacego
    moje oczekiwania.