    From: "cbnet" <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stłuczka na rondzie - sprawa w sądzie
    Date: Fri, 20 May 2011 00:02:27 +0200

    BTW znasz rondo z 3-ma pasami gdzie nie ma kamery?

    BTW2 wyobrażasz sobie że ktoś odbija na sąsiedni _pusty_
    pas i wjeżdża komuś w drzwi?

    Moja teoria jest taka, że rondo posiadało "wyjazdówki" i gość
    chcąc objeżdżać ze środkowego pasa nie ustąpił pierwszeństwa
    wjeżdżając w drzwi auta na wewnętrznym pasie, które zjeżdżało
    z ronda.
    Wytłumaczenie: bo auto na zewnętrznym pasie (też musiało
    objeżdżać zjazd) "zajechało" drogę i trzeba było "uciekać".

    Podkreślam: to tylko moja hipoteza.

    Bez urazy.

    --
    CB