    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 14:24:13 -0500
    <j38ah8$343$2@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38ujm$428$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j390up$avr$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3986f$1s6$1@inews.gazeta.pl> <j3a72s$f02$1@mx1.internetia.pl>
    <j3a78s$bli$1@inews.gazeta.pl> <j3a7ht$hcs$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3b56h$faf$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3bar5$iej$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3ct4e$qjt$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3dumv$8rg$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3gbds$p9s$1@mx1.internetia.pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:j3gbds$p9s$1@mx1.internetia.pl...

    > Klasyka, pszemus cos tam beknal, a na "sprawdzam" zamiast pokazac karty
    > zaczyna puszczac baki. Znamy Cie z tej strony, oj znamy wszyscy.

    Ty napisałeś że gwarancja działa tylko w Polsce i nie pokazałeś kart.
    Dlaczego mnie miałbyś stawiać pod bardziej rygorystycznym
    standardem niż stawiasz siebie samego? Udowodnij mi wpierw to co piszesz
    że ktoś w Europie starał się niedawno naprawić na gwarancji kupionego
    w Polsce iPhone i mu odmówiono skoro wymagasz takich samych dowodów
    ode mnie.

    A ja Ci podpowiem, bo widzę że googli nie umiesz używać, że w zeszłym
    roku Apple oświadczył że będzie honorować gwarancję niezależnie od
    państwa zakupu telefonu dla wszystkich państw członkowskich EU.
    Chcesz dowodów? Use google, dude!