  • Data: 2011-08-29 19:30:32
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3gap8$aas$1@inews.gazeta.pl...

    > czy wg Ciebie kazdy sklep jak zobaczy kogos z zepsutym iPhonem - tak na
    > gebe mu go wymieni na gwarancji (bez dowodu zakupu, karty gwarancyjnej,
    > bez ekspertyzy)?

    A dlaczego nie? I kto twierdzi że bez ekspertyzy?

    Po co komu dowód zakupu albo karta gwarancyjna do telefonu
    który był wyprodukowany mniej niż 12 miesiące temu?

    > Byc moze Apple rejestruje kazdy swoj aparat (IMEI) z nazwiskiem
    > uzytkownika. Ale czy to oznacza, ze nowy uzytkownik (kolejny) zostanie
    > obsluzony 'na gebe' - czy jednak powinien miec jakis dokument przy sobie,
    > ze jest wlascicielem tego egzemplarza?

    A dlaczego Apple miałby się przejmować tym kto jest właścicielem
    tego egzemplarza? Telefon jest bez wątpienia wyprodukowany
    przez Apple, po numerze seryjnym można dojść do tego że był
    wyprodukowany mniej niż rok temu, więc obejmuje go gwarancja
    więc można wymienić go na nowy temu kto trzyma go w ręce...
    Dlaczego producenta miałoby obchodzić kto jest właścicielem?

    > Kolejna kwestia - czy salony Apple sa w kazdym miescie w EU ?

    A co mnie to obchodzi?
    Sądzisz może że właściciele iPhone nie umieją
    przemieszczać się z miasta do miasta?

    > Byc moze w tych najwiekszych tak, ale jesli pojade na wakacje i mialbym
    > poswieciec jeden dziec z urlopu by zasuwac do jakiegos najblizszego salonu
    > Apple w miescie oddalonym o XX km - to chyba bym podziekowal.

    No to już Twój wybór, po co nas o tym informujesz? Czy nas to obchodzi?

    > Tym bardziej gdyby inni towarzysze moich wakacji mieli sprawne
    > telefony komorkowe.
    >
    > Wiec wytlumacz nam - jak w Apple realizowane jest zgloszenie gwarancyjne?
    > Byc moze kazdy zacznie Ci w koncu zazdroscic tego telefonu.

    Ja miałem okazję reklamować niepewnie działający guzik "Home"
    w moim telefonie po 11 miesiącach i nikt w sklepie Apple nie
    poprosił mnie ani o dokument tożsamości ani o żadną kartę
    gwarancyjną ani o dowód zakupu... Wszedłem do sklepu Apple
    w Orland Park, IL, zalogowałem się do serwera swoim AppleID
    i podpisałem odbiór nowego telefonu swoim imieniem i nazwiskiem.