  • Data: 2011-08-30 07:46:21
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-29 21:50, Pszemol pisze:

    > To dzwoniący ma wybór - wstukiwać smsa lub zostawić nagranie.
    > Ja dużo dzwonię z samochodu i nie lubię pisać smsa prowadząc :-)
    > Wolę zostawić wiadomość nagraną. I szybciej mi to wyjdzie niż
    > pisać na klawiaturze 1 minutowe opowiadanie nagrane na skrzynce.

    widzisz jest cos takiego jak szablon wiadomosci sms'a
    (tylko nie mow , ze iPhone nie ma takiej funkcjonalnosci).
    Robi sie to dwoma-trzema tapnieciami w ekran - bez wstukiwania

    To samo jak nie mozesz odebrac telefonu, zostawiasz dzwoniacemu sms'a,
    ze oddzwonisz lub whatever.

    Skrzynke glosowa wylaczykem od niepamietnych czasow - i wkurzaja mnie
    telefony, gdy do kogos dzwonie i sie skrzynka zglasza.
    Bo nie wiem, kiedy adresat odczyta moja poczte (a co jesli takich
    wiadomosci bedzie mial 10 lub wiecej).
    Jak wysylam sms'a i _mam potwierdzenie, ze doszedl_ - to jestem pewny,
    ze sie nie zgubi moja wiadomosc (nie pisze elaboratow, tylko przekazuje
    krotkie info - to wystarczy.)

    SMS jest przejrzysta lista - mozna do niej wrocic w dowolnej chwili,
    mozna podac adres, telefon, jakis inny numer - ktory jest zapisany w
    jego telefonie na stale i w dowolnej chcili mozna do niego wrocic.

    > A jak te zdjęcia prezentuje? Na mapie świata?

    no nie rozsmieszaj mnie :)

    > HTC Desire - okropny ekran. My Touch?

    nie wiem czy ekran w HTC Desire sie rozni od HTC Desire Z (bo obudowa i
    wykonanie juz tak) - ale ja nie mam nic do zarzucenia temu ekranowi.
    Powiedz wiec cos wiecej na temat swoich uprzedzen.
    Moze ktos kto ma teraz HTC Desire to skomentuja.

    > Coś Googla z rozsuwaną
    > klawiaturą... Beznadziejne robi zdjęcia. I jeszcze jeden z firmy Sprint
    > ale nie pamiętam modelu. Też raczej słaby...

    poprzednio mialem G1 (google), wiec pewno o to Ci chodzi (system z 1.6
    jedynie upgradowalem do 2.2.1 cyanogenmod).
    Zajebisty telefon - szkoda, ze wolny - ale powstal pare lat temu wiec
    sie nie ma co dziwic.
    Natomiast ekran, jakosc klawiatury - pierwszorzedna.
    G1 sprzed 3 lat - podejrzewam, ze robil lepsze zdjecia niz z tego samego
    okresu jakis iPjone - ale nigdy bym sie nie odwazyl oceniac telefonu po
    robieniu zdjec. Zreszta zdjecia z iPhone'a4 tez sa gowniane - plastikowe
    i nadaja sie jedynie do ogladania na ekraniku.

    > ale w Nokii nie jest normalne... :-)

    buahhhaaaaaa
    Wyciagam swoja stara e51 - i co lista wszystkich hotspotow, do ktorych
    byl zalogowany telefon w czasie ostatniego czasu.
    Ja ta liste co jakis czas czyszcze - bo po kija mi pamietac hotspot z
    wenecji, jak tam w najblizszym czasie sie juz nie pojawie.

    Ty zeczywiscie taki jeste juz w tego iPhone'a zakochany?
    Wez sie rozgarnij i zobacz, ze procz Apple sa rowniez inne telefony,
    komputery, etc...

    > Napewno to ostatnie...

    po Twoich wczesniejszych wypowiedziach - przychylam sie do tego wniosku

    > Dla mnie jest najlepszy.

    no i tak powinienes trzymac.
    Dla Ciebie - dla mnie to bedzie zabawka do lansu dla lasek przed
    dyskoteka lub w kawiarni (zauwaz, ze wiekszosc wlascicieli iPhonow
    wyciaga swoje zabawki i kladzie ostenctacyjnie na stol jak siedza w
    kawiarni :).

    --
    pozdr
    Adam (AL)