    From: "Bucki Jan" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sterowniki pod XP
    Date: Sun, 30 May 2010 07:47:24 +0200

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> :
    os=228&lc=en&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=1842155#

    > Instaluj ten XP. Przy instalacji sam zainstaluje odpowiednie sterowniki
    > (ma na składzie przecież).

    Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?
    XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak
    sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je
    mam pobrać?.
    Dam Ci na lizaka ;-)

    Jan Bucki