  • Data: 2010-05-30 12:23:59
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-30 07:47, Bucki Jan pisze:

    > Co ma na składzie?. A Ty widziałaś kiedyś na oczy ten sprzęt?

    Sprzęt jak sprzęt.

    > XP Prof.SP3 oryginał jest zainstalowany - ~7 urządzeń na żółto, brak
    > sterowników, w tym do karty grafiki, audio itd.. To teraz powiedz mi skąd je
    > mam pobrać?.

    To weź usuń teraz wszystko z tymi wykrzyknikami i uruchom ponownie komputer.

    Szukaj sterowników do chipsetu płyty głównej i zainstaluj. Zostań lepiej
    przy tej Viście, bo XP jest do kitu szczególnie jeśli chodzi o
    ustawienie kolorów, szczególnie czerni.
    Zobacz czy tu znajdziesz:
    http://www.general-search.com/download/hp-compaq-515
    -amd-athlon-x2-chipset-driver-free-download-for-xp

    > Dam Ci na lizaka ;-)

    Wsadź go sobie w d* albo daj swojemu wnuczkowi.

    --
    animka