  • Data: 2010-05-30 21:31:38
    Temat: Re: Sterowniki pod XP
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-30 21:21, Bucki Jan pisze:

    > Mam już prawie wszystko zainstalowane, jedynie pozostaje w
    >
    > "Inne urzadzenia":
    > - Kontroler wideo (zgodny z VGA)
    > - Nieznane urządzenia (może to byc bluetoou
    > - Urządzenie audio na high definition audio

    Usuń to wszystko i zainstaluj odpowiednie sterowniki.
    Ściągnij sterownik High Definition Audio do swojej karty muzycznej i
    zainstaluj.
    Ja używam Realtek ACL888, więc Ci linka nie podetknę.

    > oraz w zainstalownaym jest na żólto:
    > Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI

    W Evereście masz linka. Wystarczy tylko kliknąć, żeby wejść na stronę ze
    sterownikiem.
    Ja tego hosta używam do drukarki.

    > Może ktoś pomoże jak to zainstalować?

    Jak sam nie umiesz to zapoproś do domu jakiegoś kolegę, żeby to za
    Ciebie zrobił.

    --
    animka