eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSterownik PLC 4 wejścia 8 wyjsc dobry i niedrogi >>> jaki ? › Re: Sterownik PLC 4 wejścia 8 wyjsc dobry i niedrogi >>> jaki ?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Sterownik PLC 4 wejścia 8 wyjsc dobry i niedrogi >>> jaki ?
    Date: 07 Jun 2013 11:05:38 GMT

    Pan Jakub Rakus napisał:

    > No ja bym tego wszystkiego nie wrzucał do jednego wora, z samochodem się
    > zgodzę, ale co to ma do programowania urządzenia, które zostało tak
    > SPECJALNIE pomyślane, aby Kowalski po ogólniaku mógł sobie parę ikonek
    > połączyć kreseczkami żeby mu się światło samo zapalało na podwórku jak
    > spuści wodę w WC? Urządzenie i sposób pisania "programu" jest dedykowany
    > do takich zastosowań, do C to ten Kowalski i tak nigdy się nie
    > przymierzy. A gotowanie? Mnie nauczyli, że jak coś źle ugotuję to będę
    > to musiał to sam zeżreć.

    No to zamiast gotowania wstawmy śpiewanie. Może być? A co do samochodu,
    to po zastanowieniu się gotów jestem to potraktować trochę inaczej. Tak
    mamy to teraz wszystko poustawiane, że często bez samochodu po prostu
    się nie da. Więc nalezy być tolerancyjnym dla tych, co sobie gorzej radzą
    (bo na przykład wiek już nie ten).

    Jarek

    --
    Śpiewać każdy może,