eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSterownik PLC 4 wejścia 8 wyjsc dobry i niedrogi >>> jaki ? › Re: Sterownik PLC 4 wejścia 8 wyjsc dobry i niedrogi >>> jaki ?
  • Data: 2013-06-06 23:26:13
    Temat: Re: Sterownik PLC 4 wejścia 8 wyjsc dobry i niedrogi >>> jaki ?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pan Mario napisał:
    >
    > [...tak ogólnie o zaletach tego i owego...]

    > Tutaj mam zdanie zgoła odmienne. Należy utrudniać jak tylko się da pisanie
    > programów osobom, które nie mają pojęcia o programowaniu. Podobnie jak
    > trzeba utrudniać prowadzenie samochodów (samolotów, motocykli itp) ludziom,
    > którzy nie mają pojęcia o prowadzeniu (samochodów, samolotów, motocykli).
    > Albo wręcz uniemozliwać gotowanie tym, którzy o gotowaniu pojęcia nie mają.
    > Uzasadnienie wszędzie są to samo.

    No ja bym tego wszystkiego nie wrzucał do jednego wora, z samochodem się
    zgodzę, ale co to ma do programowania urządzenia, które zostało tak
    SPECJALNIE pomyślane, aby Kowalski po ogólniaku mógł sobie parę ikonek
    połączyć kreseczkami żeby mu się światło samo zapalało na podwórku jak
    spuści wodę w WC? Urządzenie i sposób pisania "programu" jest dedykowany
    do takich zastosowań, do C to ten Kowalski i tak nigdy się nie
    przymierzy. A gotowanie? Mnie nauczyli, że jak coś źle ugotuję to będę
    to musiał to sam zeżreć.

    Jakub Rakus