  • 1. Data: 2009-10-08 15:42:30
    Temat: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Witajcie,

    Podpowiedzcie proszę jakiś łatwo dostępny scalaczek, na którym można zrobić
    przetwornice 10-13.8V na 24V Potrzebuje max 25W mocy.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2009-10-08 16:10:49
    Temat: Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    Thursday, October 8, 2009, 5:42:30 PM, you wrote:

    > Podpowiedzcie proszę jakiś łatwo dostępny scalaczek, na którym można zrobić
    > przetwornice 10-13.8V na 24V Potrzebuje max 25W mocy.

    UC3843 jest wystarczająco dostępny?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2009-10-09 19:47:56
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 8 Oct 2009 18:10:49 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > UC3843 jest wystarczająco dostępny?

    Tak :-) dostałem z półki w BNS'ie :-)
    Teraz - jak rozumiem - czekają mnie poszukiwania rdzenia, dużo nauki, i
    nawijanie transformatora :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2009-10-09 20:42:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    Friday, October 9, 2009, 9:47:56 PM, you wrote:

    > Tak :-) dostałem z półki w BNS'ie :-)
    > Teraz - jak rozumiem - czekają mnie poszukiwania rdzenia, dużo nauki, i
    > nawijanie transformatora :-)

    Rdzeń proszkowy wyszarpiesz z zasilacza komputerowego - to ten
    żółto-biały toroid tuż przed kondensatorami wyjściowymi.
    Transformatora nie potrzebujesz, bo chcesz tylko podnieść napięcie i
    wystarczy sam dławik.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2009-10-09 23:56:15
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Rdzeń proszkowy wyszarpiesz z zasilacza komputerowego - to ten
    > żółto-biały toroid tuż przed kondensatorami wyjściowymi.

    No bez jaj, nie da się kupić normalnie takiego jednego rdzenia?
    Jakieś TME / ELFA itp?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-10-10 08:52:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Saturday, October 10, 2009, 1:56:15 AM, you wrote:

    > No bez jaj, nie da się kupić normalnie takiego jednego rdzenia?
    > Jakieś TME / ELFA itp?

    Koszt przesyłki wyższy od ceny rdzenia. Dało się kiedyś kupić u mnie
    ale niemal zbankrutowalem wiosną na detalicznej sprzedaży rdzeni w
    połączeniu z "polityką" Allegro.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2009-10-10 08:56:26
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-10 10:52:51 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > Koszt przesyłki wyższy od ceny rdzenia. Dało się kiedyś kupić u mnie
    > ale niemal zbankrutowalem wiosną na detalicznej sprzedaży rdzeni w
    > połączeniu z "polityką" Allegro.

    A cóż takiego jest w "polityce allegro"? pytam poważnie, nie dla jaj...

    --
    DJ

  • 8. Data: 2009-10-10 09:27:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DJ,

    Saturday, October 10, 2009, 10:56:26 AM, you wrote:

    > A cóż takiego jest w "polityce allegro"? pytam poważnie, nie dla jaj...

    Od kwietnia tego roku minimum miesięcznej sprzedaży dla
    SuperSprzedawcy zwiększono 5-krotnie - z 1000 do 5000 PLN.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2009-10-10 12:40:14
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Od kwietnia tego roku minimum miesięcznej sprzedaży dla
    > SuperSprzedawcy zwiększono 5-krotnie - z 1000 do 5000 PLN.

    No i co? Bez znaczka "SS" już się nie znajdzie chętnych kupujących?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-10-10 13:42:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 11:27:16 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Od kwietnia tego roku minimum miesięcznej sprzedaży dla
    >SuperSprzedawcy zwiększono 5-krotnie - z 1000 do 5000 PLN.

    I to jest powod do bankructwa ?

    J.