  • 11. Data: 2009-10-10 20:06:26
    Temat: Re: Step-UP 10-13.8V na 24V 25W
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Saturday, October 10, 2009, 2:40:14 PM, you wrote:

    > No i co? Bez znaczka "SS" już się nie znajdzie chętnych kupujących?

    Sprzedaż spadła tak raptownie, że mało co mnie na dno nie zaciągnęła.
    Jakby ktoś hamulec ręczny zaciągnął.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2009-10-10 20:08:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Saturday, October 10, 2009, 3:42:16 PM, you wrote:

    > I to jest powod do bankructwa ?

    W momencie gdy w ciągu kilku tygodni sprzedaż maleje niemal do zera...
    Kupujący na Allegro nie ufają osobom z dużą ilością pozytywów i bez
    znaczka SS.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2009-10-10 20:24:29
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Sprzedaż spadła tak raptownie, że mało co mnie na dno nie zaciągnęła.
    > Jakby ktoś hamulec ręczny zaciągnął.

    Swoja droga, tak "na zas" i "dla potomnych", to da sie u Ciebie kupowac
    gdzies w detalu po usenetowej znajomosci czy juz tylko hurt?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 14. Data: 2009-10-10 21:06:56
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-10 22:08:07 +0200, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> said:

    > W momencie gdy w ciągu kilku tygodni sprzedaż maleje niemal do zera...

    No to w rewanżu napisz allegromenadżerom, że z tegoż samego powodu
    utracili przychód z prowizji od sprzedaży.

    > Kupujący na Allegro nie ufają osobom z dużą ilością pozytywów i bez
    > znaczka SS.

    Mnie na przykład to nie robi różnicy. A nawet czasami u SSa można się
    spotkać z olewatorstwem, bo ma dziennie 150 wysyłek i zwisa mu problem
    pojedynczego klienta, nawet na maila nie chce mu się odpisać. Więc ss
    nie jest zawsze tym czego pragną nabywcy.

    Poza tym ja rozumiem przywiązanie do ss w przypadku ciuchów czy innych
    bibelotów... Ale elementy elektroniczne??? Dziwny ten świat.
    Chyba że allegro jakoś promuje wyszukiwanie z filtrem "ss-only"?

    --
    DJ

  • 15. Data: 2009-10-10 21:10:23
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-10 23:06:56 +0200, DJ <j...@p...onet.pl> said:

    > Poza tym ja rozumiem przywiązanie* do ss w przypadku ciuchów czy innych
    > bibelotów...

    *) Przywiązanie klientów mam tu na myśli...

    --
    DJ

  • 16. Data: 2009-10-10 21:17:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Butek,

    Saturday, October 10, 2009, 10:24:29 PM, you wrote:

    > Swoja droga, tak "na zas" i "dla potomnych", to da sie u Ciebie kupowac
    > gdzies w detalu po usenetowej znajomosci czy juz tylko hurt?

    Nic się nie da - jak w marcu kupiłem ostatni raz rdzenie, tak do
    dzisiaj jeszcze resztki wyprzedaję. A na nowe zakupy mnie na razie nie
    stać - jeszcze za marcowe nie zapłaciłem.
    Trzeba teraz kupować w Ferysterze - ale to już gotowe wyroby a nie
    same rdzenie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2009-10-10 21:22:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DJ,

    Saturday, October 10, 2009, 11:06:56 PM, you wrote:

    > No to w rewanżu napisz allegromenadżerom, że z tegoż samego powodu
    > utracili przychód z prowizji od sprzedaży.

    Pisałem. Mają to w dupie. Jak się ma ilość klientów liczoną w
    milionach, to się pewnymi rzeczami nie przejmuje. A spadek dochodów z
    prowizji zawsze można tłumaczyć kryzysem.

> [...]
    > bibelotów... Ale elementy elektroniczne??? Dziwny ten świat.
    > Chyba że allegro jakoś promuje wyszukiwanie z filtrem "ss-only"?

    Nie mam pojęcia, dlaczego to tak zadziało ale tak się stało. W maju
    oczy ze zdumienia przecierałem a potem było już tylko gorzej. Teraz to
    już się nie liczy, bo jestem praktycznie bez towaru.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2009-10-10 22:25:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 22:08:07 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >W momencie gdy w ciągu kilku tygodni sprzedaż maleje niemal do zera...
    >Kupujący na Allegro nie ufają osobom z dużą ilością pozytywów i bez
    >znaczka SS.

    Mowisz ?
    Rdzeni na allegro taki wielki wybor ze mysle iz ostatnia rzecza jest
    patrzenie sie na supersprzedawce. Szczegolnie ze sie to w wyszukiwarce
    nie pokazuje [?].

    Popatrzenie w historie tez nie sugeruje zeby SS sprzedaz rdzeni szla
    znakomicie.

    Moze konkurencja wam wyrosla, a moze popyt spadl ?
    Bo po co komu taki rdzen ? :-)

    A moze prace dyplomowe sie skonczyly ?

    J.

  • 19. Data: 2009-10-11 08:25:51
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 9 Oct 2009 22:42:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Rdzeń proszkowy wyszarpiesz z zasilacza komputerowego - to ten
    > żółto-biały toroid tuż przed kondensatorami wyjściowymi.
    > Transformatora nie potrzebujesz, bo chcesz tylko podnieść napięcie i
    > wystarczy sam dławik.

    Dzięki za kolejne naprowadzenie, to prawda chcę podbić napięcie i nie
    potrebuje separacji galwanicznej. Guglałem za rozwiązaniami przetwornic
    step-up na UC3843 jednak nie moge trafić na przykład rozwiązania układowego
    bez transformatora. O przetwornicach mam raczej średnie pojęcie.

    znalazłem scalak LM2587 na pierwszy rzut oka spełnia wymagania... tylko
    kosztuje 5 dych w TME.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 20. Data: 2009-10-11 09:00:28
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 11 Oct 2009 08:25:51 +0000 (UTC), Verox napisał:

> [...]
    > step-up na UC3843 jednak nie moge trafić na przykład rozwiązania układowego
    > bez transformatora. O przetwornicach mam raczej średnie pojęcie.

    Odpowiadam sam sobie, dla potomnych.
    NA elektrodzie jest podobny ukłaD:

    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB