  • 121. Data: 2011-01-07 22:52:09
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:

    > dlaczego to Ty masz mieć prawo poruszać się po tych drogach swoim Kia, a
    > Wojtek swoim Willysem (stary, sprowadzony) ma nie mieć tego prawa.

    Nie wymyślaj kolejnych bzdur.
    A gdzie wyczytałeś, że chcę mu to prawo zabrać?
    Wręcz przeciwnie - od zawsze pisałem, że wszelkim ciekawym zabytkom, nawet
    youngtimerom z takowym przeznaczeniem ułatwiłbym nawet import.

    Więc skup się trochę na tym co czytasz, zamiast pierdoły wymyślać.

  • 122. Data: 2011-01-07 23:02:28
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-07 22:30, Tomasz Pyra pisze:

    > Rynek sam z siebie w obecnej sytuacji działa tak, że jak jest diagnosta
    > który się "czepia", to wszyscy pojadą do jakiegoś innego, który tylko
    > zobaczy czy samochód jest w jednym kawałku, sprawdzi VIN i podbije dowód
    > - do takiego gościa przyjedzie zaraz pół województwa.

    Ten co obsługuje pół województwa, często podbija tylko dowód. Samochodu
    nawet nie widząc. :/

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 123. Data: 2011-01-07 23:10:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-07 22:19, Cavallino pisze:

    > Jasne.
    > Pod warunkiem, że te z PRL pomnożysz przez 5.

    Samochody z PRL-u już dawno trafiły na ten złom.
    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale tak jak patrzę na ulicę to ani Syrenek,
    ani Trabantów, 125p, 126p czy Polonezów praktycznie już nie ma - wielka
    rzadkość coś takiego znaleźć.
    Gdzie więc są skoro twierdzisz że się starych samochodów nie złomuje?

    > Bzdura.
    > Nie policzyłeś ile samochodów należy do firm, jak odliczysz je z ogólnej
    > ilości, to zobaczysz sam, że do tego stanu jeszcze bardzo daleka droga.

    Ale co za różnica czyje są te auta?
    Jeden kierowca jest w stanie kierować jednym pojazdem na raz.
    To czy on należy do kierowcy czy jego firmy, czy może ma oba takie
    samochody na raz, ilości ruchu na drogach nie zmienia.

  • 124. Data: 2011-01-07 23:41:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-07 22:36, Cavallino pisze:

    > A da się?
    > Obrzydzić nienabijanie idzie, i owszem - ale tylko tyle.
    > Ile razy dostałeś świstek z kasy od mechanika, hydraulika itd?

    Nie korzystam.
    Ale korzystam pięć razy do roku z usług SKP i tam za każdym razem
    paragon dostaję.

    Wystarczy zrobić więc to samo co robi się żeby w SKP nabijali usługi na
    kasę, do spowodowania żeby te usługi wykonywane były rzetelnie.
    I problem zniknie.

  • 125. Data: 2011-01-07 23:45:23
    Temat: Re: Stawiam tak? tezę w temacie aut nienowych.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:alpine.BSF.2.00.1101072156550.99139@moon.astro.
    amu.edu.pl...

    > Moje marzenie.......

    Marzy Ci się posada kierowcy TIRa, partyjnego aparatczyka czy
    przeciętnego obywatela, który nie mógł wyjechać samochodem na trasę?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 126. Data: 2011-01-07 23:51:38
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    > Moje marzenie.......

    Moje też :) Tylko jak zrealizować w praktyce to marzenie, skoro o tym
    samym marzy jakieś (okrągło licząc...) 20 milionów nam podobnych
    mieszkańców tego kraju? ;-)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 127. Data: 2011-01-08 00:12:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-07 23:51, Wojtek Borczyk pisze:

    > Moje też :) Tylko jak zrealizować w praktyce to marzenie, skoro o tym
    > samym marzy jakieś (okrągło licząc...) 20 milionów nam podobnych
    > mieszkańców tego kraju? ;-)

    Sprawa jest prosta - wystarczy wybudować sobie własną drogę i po niej
    jeździć :)

    Znam nawet jednego który taki pomysł zrealizował. Kupił sobie bazę
    lotniczą, wytyczył już z kilkadziesiąt kilometrów dróg i jeździ teraz w
    kółko i się cieszy. Dało się? Dało.

  • 128. Data: 2011-01-08 03:33:45
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Witam,
    > stałem prawie 3 godziny w najbliższym sąsiedztwie ostatniego karambolu na
    > A4; jeżdżę codziennie, robiąc w każdych warunkach pogodowych średnio 200
    km.
    > Poczynione i bieżace obserwacje skłaniają mnie do postawienia pewnie
    > dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybkości o dziesięć, a jak wskazuje
    > agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już, to z
    > ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5 nooo
    > 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    Tak, wszystkie starsze niż 6 lat i te nowe poniżej 150k pln,
    bo wiadomo że za tyle się nie da zrobić auta.

    a wszystkie nowe poniżej 80k pln to już tylko 100km/h bo złom ;)

    a tak na serio 140km/h to dobro nie zło !

    pozdrawiam.

  • 129. Data: 2011-01-08 10:06:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie korzystam.

    Cudowne samonaprawiające sie samochody i mieszkania?

    > Ale korzystam pięć razy do roku z usług SKP i tam za każdym razem paragon
    > dostaję.
    >
    > Wystarczy zrobić więc to samo co robi się żeby w SKP nabijali usługi na
    > kasę,

    No i właśnie to proponuję.
    Skoro jest dowód (pieczątka w dowodzie i pewnie też jakiś wpis gdzieś w
    rejestrze) że SKP wykonała przegląd, to musi być i paragon, bo inaczej sami
    by ukręcili bat na siebie.
    Analogicznie - trzeba mieć też dowód JAK dana stacja wykonała ten przegląd.
    Zapis video jest tu jak znalazł.

  • 130. Data: 2011-01-08 10:09:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Samochody z PRL-u już dawno trafiły na ten złom.

    Jakbyś przeczytał ten wątek, to byś wiedział że to bzdura co piszesz (jak
    zwykle zresztą).
    Skoro w 2009 najczęściej trafiającym na złom był maluch, to spokojnie można
    założyć że jeszcze nie wszystkie trafiły.

> [...]
    > rzadkość coś takiego znaleźć.
    > Gdzie więc są skoro twierdzisz że się starych samochodów nie złomuje?

    Ja nie twierdzę, że ich się nie złomuje, tylko że ilość złomowanych to
    niewielki procent złomów które je zastępują.

    > Ale co za różnica czyje są te auta?
    > Jeden kierowca jest w stanie kierować jednym pojazdem na raz.

    Ale już zaparkować trzeba wszytkie.