    Date: Fri, 07 Jan 2011 23:10:51 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.

    W dniu 2011-01-07 22:19, Cavallino pisze:

    > Jasne.
    > Pod warunkiem, że te z PRL pomnożysz przez 5.

    Samochody z PRL-u już dawno trafiły na ten złom.
    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale tak jak patrzę na ulicę to ani Syrenek,
    ani Trabantów, 125p, 126p czy Polonezów praktycznie już nie ma - wielka
    rzadkość coś takiego znaleźć.
    Gdzie więc są skoro twierdzisz że się starych samochodów nie złomuje?

    > Bzdura.
    > Nie policzyłeś ile samochodów należy do firm, jak odliczysz je z ogólnej
    > ilości, to zobaczysz sam, że do tego stanu jeszcze bardzo daleka droga.

    Ale co za różnica czyje są te auta?
    Jeden kierowca jest w stanie kierować jednym pojazdem na raz.
    To czy on należy do kierowcy czy jego firmy, czy może ma oba takie
    samochody na raz, ilości ruchu na drogach nie zmienia.